Fandom

Sonic Wiki

Cyclone

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cyclone (サイクロン Saikuron?) – pojazd i broń Milesa "Tailsa" Prowera. Jest to maszyna krocząca-samolot przypominająca swoim wyglądem Tornado 2. Pojawia się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle, Shadow the Hedgehog i Sonic Unleashed.

Opis Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Wygląd Edytuj

Cyclone przypomina swoim wyglądem Tornado 2: jest niebieskim samolotem z dwoma skrzydłami po bokach, zakrzywionym do góry ogonem i z silnikami odrzutowymi na tyłach.

Przede wszystkim, Cyclone posiada trzy formy w które może się transformować.

Pierwsza to samolot, która pozwala Cyclone latać nad ziemią.

Druga to pojazd lądowy. Cyclone przypomina swoim wyglądem gokart. Posiada zwinięte skrzydła i nogi z kółkami.

Trzecia to maszyna krocząca. Tails korzystał głównie z tej formy samolotu. Cyclone posiada tutaj dwie nogi i zwinięte skrzydła. Na ogonie pojazdu zamontowana jest wyrzutnia samonaprowadzających pocisków laserowych, a na przodzie działo.

Cyclone ulepszenia.png

Cyclone ze wszystkimi ulepszeniami

Ulepszenia Edytuj

  • Bazooka – ulepszenie dla Volkan Cannon. Przedłuża lufę działa i pozwala wystrzeliwać z niej rakiety o większym polu rażenia.
  • Laser Blaster – ulepszenie dla wyrzutni laserów na ogonie. Zmienia kolor wystrzeliwanych pocisków i zwiększa ich pole rażenia.
  • Booster – zamontowany na nogach pojazdu, pozwala mu unosić się nad ziemią.

Skórki Edytuj

  • Tornado – odblokowywana po ukończeniu wszystkich misji Tailsa w Sonic Adventure 2. W Sonic Adventure 2: Battle odblokowywana po ukończeniu wszystkich misji Tailsa na jednym poziomie z A-rankiem. Kolory Cyclone zostają zmienione na te z pierwszego Tornada. W Sonic Adventure 2: Battle, Cyclone porusza się znacznie szybciej z tą skórką.
  • Halloween – udostępniona 11 października 2001 roku na oficjalnej amerykańskiej stronie gry. Cyclone zmienia kolory na pomarańczowy i żółty, a także otrzymuje małe ikonki dyń.
  • Christmas – udostępniona 30 listopada 2001 roku na oficjalnej amerykańskiej stronie gry. Kolorstyka Cyclone zostaje zmieniona na biało-czerwoną.

Shadow the Hedgehog Edytuj

Cyclone STH.png

Cyclone zamontowane w pojeździe kosmicznym

Cyclone powraca w Shadow the Hedgehog. Gracz może zobaczyć samolot w przerywnikach filmowych przed niektórymi poziomami.

Przed Circus Park, Tails podlatuje w Cyclone do parku rozrywki Doktora Eggmana, z zamiarem odzyskania skradzionych przez naukowca pierścieni. Z nieznanych przyczyn samolot wpada w turbulencje i rozbija się, ale Tails wychodzi z incydentu cało.

Przed poziomami Space Gadget i Lost Impact, Shadow ląduje w Iron Jungle gdzie spotyka Sonica. Niebieski jeż proponuje czarnemu jeżowi wyprawę na Kosmiczną Kolonię ARK, w pojeździe, który wydaje się mieć zamontowany Cyclone na dziobie.

Sonic Unleashed Edytuj

Cyclone zostaje wspomniany w grze Sonic Unleashed. W mieście Shamar jeden z jego mieszkańców, Brenda, zadaje Sonicowi pytanie, jaki samolot prowadzi Tails w jego ankiecie. Jedną z odpowiedzi jest Cyclone (która jest niepoprawna, bo właściwa odpowiedź to Tornado).

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo swojej nazwy, Cyclone posiada dwie nazwy namalowane na pancerzu: P-3a and i Tornado III. Mogą się one jednak odnosić do niektórych transformacji samolotu.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki