Cyrk (ang. Circus) – minigra w Sonic Lost World, w wersji na Wii U.

Opis Edytuj

Aby dostać się do cyrku, należy odnaleźć na mapie żółtoczerwony namiot i wybrać go tak, jak normalną zonę. Cyrki można odblokować zbierając czerwone pierścienie. Każdy świat ma na swojej mapie cztery cyrki. Pojawia się łącznie 12 różnych plansz.

Zadaniem gracza w minigrze jest przebijać balony, które zawierają zwierzątka, oraz zbierać pierścienie w określonym limicie czasowym. Można tego dokonać wybijając postaci z huśtawek, trampolin lub armat (w zależności od poziomu, gdzie znajduje się minigra). Aby poruszać tymi przedmiotami, należy użyć Gamepada konsoli.

Zastosowanie przedmiotów jest różne: jeżeli w użyciu jest trampolina, należy podbijać postać do góry; jeżeli używana jest armata, należy wystrzeliwać postać, zaś jeśli w użyciu jest huśtawka - należy użyć postaci w odpowiednim momencie, aby z drugiego końca wybić inną postać. Gdy postać dotknie ziemi, pozom zostaje przerwany, ale gracz może ponownie podbijać postaci.

Poziom kończy się, gdy wyczerpie się limit czasowy. Wtedy następuje podsumowanie minigry, które polega na naliczeniu bonusu za zebrane pierścienie oraz uwolnione zwierzęta. Po zagraniu w jakiś cyrk, znika on z mapy.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Circus Caravan

Film Edytuj

Przykładowe przejście cyrku
(Sonic Lost World)

Ciekawostki Edytuj

  • Cyrk nie pojawia się w wersji na PC.