Fandom

Sonic Wiki

Czarny Wisp

3250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czarny Wisp (ブラックウィスプ? ang. Black Wisp) to jeden z gatunków Wispów, pojawiający się jedynie w grze Sonic Lost World w wersji na Wii U. Pozwala Sonicowi na zamianę w Black Bomb.

Wygląd Edytuj

Czarny Wisp jest Wispem o czarnym kolorze skóry. Ma głowę w kształcie kuli, a po jej bokach dwa, okrągłe policzki, przypominające bombę kiedy nadyma się przed wybuchem. Pomiędzy policzkami ma czerwone i zaostrzone usta, podobnie jak Nega-Wispy. Ponadto, posiada trzy, dość duże odnóża.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Black Bomb

Czarne Wispy potrafią unosić się w powietrzu, co jest głównie ich metodą na szybkie poruszanie się.

Czarne Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest jednak pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób, i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Czarny Wisp wejdzie do niego, przekształci go w postać Black Bomb, która pozwala mu na tworzenie wewnątrz siebie ogromnie silnych wybuchów, oraz wywoływanie dużych eksplozji, pozwalających na szybkie niszczenie wrogów.

Występy w grach Edytuj

Projekt - Karmazynowy i Czarny Wisp.jpg

Projekt Czarnego i Karmazynowego Wispa

Dotychczas, Czarny Wisp pojawił się jedynie w wersji Wii U gry Sonic Lost World, jednak w przeciwieństwie do innych Wispów pojawiających się w tej grze, Czarny Wisp jest dostępny tylko poprzez odblokowanie go z Miiverse.

Pojawił się w dodatku Deadly Six (Bonus) Edition jedynie w Yoshi's Island Zone z dodatku DLC.

Ciekawostki Edytuj

  • Czarny Wisp jest podobny do Purpurowego i Fioletowego Wispa.
  • Jest jednym z czterech Wispów, które nie posiadają oczu. Pozostałymi są Purpurowe i Fioletowe Wispy.
  • Jego policzki wyglądają na nadymane, przez co Czarny Wisp wygląda jakby miał za chwilę wybuchnąć.
  • Jest jedynym Wispem w grze, którego trzeba odblokować w Miiverse.
ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki