Fandom

Sonic Wiki

Czerwone pierścienie

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czerwone pierścienie (レッドスターリング Reddosutāringu?, ang. Red Star Rings) znane też jako Specjalne pierścienie (スペシャルリング Supesharu ringu?, ang. Special Rings) to typ bonusowych pierścieni, które można znaleźć w różnych grach serii Sonic the Hedgehog. Po raz pierwszy pojawiły się w Sonic Advance 2.

W grach Edytuj

Sonic Advance 2 Edytuj

Specjalnypierścień.png
Specjalne pierścienie pojawiły się po raz pierwszy w grze Sonic Advance 2. Były one nieco większe i bardziej złote od zwykłych pierścieni. Ponadto miały one małe skrzydła po bokach. W każdym akcie jest 7 Specjalnych pierścieni. Gracz musi zebrać je wszystkie by móc trafić do specjalnego poziomu. Zebrane pierścienie nie zapisują się, oznacza to, że gdy graczowi nie uda się zebrać wszystkich pierścieni, po wejściu do poziomu drugi raz będzie musiał je zebrać od początku.

Sonic Colors Edytuj

W Sonic Colors, nazwane są Specjalnymi pierścieniami. W każdym poziomie (oprócz Terminal Velocity) jest po 5 pierścieni na akt. Zebranie pierścienia daje 30000 punktów. Niektóre pierścienie znajdują się na głównej ścieżce, a inne wymagają użycia Mocy Kolorów.

W wersji na Wii, zebranie pierścieni odblokuje poziomy w Game Landzie, zaś w wersji na DS - obrazki w galerii.

Sonic Generations Edytuj

W Sonic Generations, czerwone pierścienie służą do odblokowywania muzyki lub szkiców koncepcyjnych. Zdobycie wszystkich pięciu pierścieni w danym akcie, odblokuje nową zdolność do kupienia w sklepie.

Sonic the Hedgehog 4: Episode II Edytuj

Czerwone pierścienie pojawiają się również w Sonic the Hedgehog 4: Episode II. Pojawia się po jednym pierścieniu na każdy akt 1, 2 i 3. Ich jedyną rolą w grze jest umożliwienie zdobycia odznaczenia "All Red Star Rings Found!" i przejścia gry w 100%.

Sonic Jump (2012) Edytuj

W Sonic Jump z 2012 roku, pojawiają sie po trzy pierścienie do zebrania w każdym akcie.

Sonic Dash Edytuj

W grze Sonic Dash, czerwone pierścienie mają rolę rzadkiej waluty, za które można kupować bonusy i postacie, omijać misje lub brać udział w losowaniu nagrody. Można je zdobyć w kilka sposobów: poprzez znalezienie w grze, za wykonanie trzech zadań, w wyniku losowania, wykonywania dziennych misji lub poprzez logowanie się na Facebook lub Google Plus. Można je także kupić.

Sonic Lost World Edytuj

W grze Sonic Lost World, czerwone pierścienie służą do odblokowywania nowej zawartości. Każda Zona ma 5 pierścieni do zebrania. Niektóre pierścienie są banalnie proste do zdobycia, inne wymagają użycia parkouru lub Mocy Kolorów. Niektóre też przybierają postać dzwonków, które Sonic musi gonić i nimi dzwonić, aby zamieniły się w czerwone pierścienie.

W wersji na Wii U, zdobycie wszystkich pierścieni w danym świecie, daje Sonicowi jeden Szmaragd Chaosu.

W wersji na 3DS, zdobycie pierścieni we wszystkich 3 zonach pozwala zagrać w "Extra Zone", która również ma 5 pierścieni do zebrania. Zebranie wszystkich pierścieni w grze (90+30) pozwala odblokować "Extra Zone" dla Lava Mountain (świat ten nie posiada czerwonych pierścieni do zebrania).

Sonic Jump Fever Edytuj

W Sonic Jump Fever, pierścienie można zbierać w poziomach (aczkolwiek jest limit dzienny) lub zdobyć w losowaniach. Można je również kupić.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Czerwone pierścienie pojawiają się również w Archie Comics. Zostały wprowadzone w 72. numerze Sonic Universe.

Zobacz też (lub utwórz) Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki