Fandom

Sonic Wiki

Czerwone pierścienie w Aquarium Park

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Colors
Czerwone pierścienie w Aquarium Park

Następny poziom >>

W tym artykule znajdziesz informacje na temat lokacji Czerwonych pierścieni w piątym świecie gry Sonic Colors - Aquarium Park.

Wii Edytuj

Akt 1: Edytuj

Poziom ten zaczynamy od spadania w dół, po czym ruszamy trasą wyścigową, po drodze zbierając złote pierścienie i uwalniając Wispy. Następnie wskakujemy na poręcz i poprzez Rainbow Dash oraz przejście paru innych przeszkód przeskakujemy do środka budynku, gdzie zdobywamy pierwszy czerwony pierścień. Wstępujemy znów na trasę, po czym za pierwszym razem biegamy po wodzie; drugim razem – wpadamy do niej. Korzystamy z mocy „Drill”, by znaleźć wyjście (po drodze znajdujemy drugi czerwony krążek). Przechodzimy poprzez wodne korytarze z różnymi stworzeniami, po drodze zdobywając kolejny czerwony pierścień. Skaczemy po platformach, wpadamy znów do wody i przy użyciu „Drill” zawracamy, wydostając się z wody. Po przeskoczeniu przez Dash Ring na trasę znajdujemy się na platformach, które opadają powoli na dół (po drodze niszczymy roboty Eggmana). Gdy platformy się zatrzymają, uruchamiamy przycisk, a następnie dzięki mocy jasnoniebieskiego Wispa wracamy na górę (po drodze zdobywamy przedostatni czerwony pierścień). Biegniemy przez trasę, niszczymy kolejne roboty, a potem skaczemy do wody, gdzie poprzez użycie „Drill” znajdujemy mały korytarz, w którym jest ostatni czerwony krążek i zdobywamy go, po czym dalej ruszamy w stronę mety.

Akt 2: Edytuj

Poszukiwania pierwszego czerwonego pierścienia (tak samo poziom) zaczynamy od przebiegnięcia przez spadające platformy. Następnie łapiemy niebieskiego Wispa, by pobrać od niego moc, dzięki czemu zdobywamy krążek. Tym samym po paru momentach odnajdujemy drugi czerwony pierścień. Szukając trzeciego czerwonego pierścienia, musimy przeskoczyć na górę i zdobyć niebieskiego Wispa, by przemienić się w kostkę, po czym skaczemy nieco wyżej. Po zejściu na dół zdobędziemy czwarty i przedostatni czerwony pierścień. Ostatni i piąty czerwony pierścień też gdzieś odnajdziemy, po czym ruszamy w stronę mety.

Akt 3: Edytuj

Poziom zaczynamy od wskoczenia do wody, gdzie szybko zaczynamy spadać w dół. Po drodze musimy zbierać pęcherzyki powietrza, by mieć trochę tlenu. Następnie korzystamy z mocy pomarańczowego Wispa, by wydostać się z wody i podczas opadania łapiemy pierwszy czerwony pierścień (omijamy po drodze najeżone kolcami kule). Po wbieganiu w dalszą drogę naciskamy przycisk, który sprawia, że platforma spada w dół. Po czym ruszamy dalej i skaczemy do wody. Tak jak poprzednio używamy mocy pomarańczowego Wispa, by wydostać się z wody; podczas opadania łapiemy drugi czerwony krążek, omijając kolczaste kule. Podczas ruszenia w dalszą drogę wskakujemy do wody, by zdobyć sprytnym sposobem trzeci czerwony pierścień. Podobnie robimy w przypadku czwartego krążka. Na zakończenie tego poziomu używamy mocy fioletowego Wispa, by zniszczyć wszystkie kostki, zdobywając ostatni czerwony pierścień, po czym ruszamy w stronę mety, przyśpieszając swój bieg i strącając roboty Eggmana jak kręgle.

Akt 4:  Edytuj

Poziom ten zaczynamy od tego, że skaczemy w lewo, tylko że nie skaczemy w stronę wody, ale platformy, gdzie znajduje się pierwszy czerwony pierścień. Podczas dalszej drogi korzystamy z mocy jasnoniebieskiego Wispa, dzięki czemu znajdujemy drugi czerwony krążek. Zawracamy i ruszamy w stronę wody. Korzystamy z mocy złotego Wispa o nazwie „Drill”, by przewiercić się w dalszą stronę; tym samym znajdujemy trzeci krążek. Wydostajemy się na górę, po czym znów zawracamy. Wpadamy do wody, gdzie korzystamy z mocy „Drill”, by przejść dalej. Lądujemy na korytarzu, po czym znów wskakujemy do wody. Na następnym błękitnym pomieszczeniu znajdujemy czwarty czerwony pierścień. Biegniemy przez chwilę trasą, wskakujemy na platformy, po czym spadamy do wody i dzięki mocy „Drill” wydostajemy się na powierzchnię. Dzięki mocy od jasnoniebieskiego Wispa zdobywamy ostatni czerwony krążek, po czym biegniemy w stronę mety, uciekając przed wielkim robotem (po drodze uwalniamy Wispy).

Akt 5: Edytuj

Poziom ten zaczynamy od wskoczenia na springa, gdzie wskoczymy nieco wyżej, a następnie wskakujemy na „skaczącą platformę”, na której musimy skakać aż do przejścia na drugą stronę (w międzyczasie łapiemy pierwszy i drugi czerwony pierścień). Następnie skaczemy na drugą taką platformę, na której musimy dojść do końca tej trasy (po drodze znajdujemy trzeci i czwarty czerwony krążek). po tym biegniemy w dół, a potem po skoku lądujemy na dół; po skoku na springa znajdziemy się na górze, gdzie ponownie skaczemy na „skaczącą platformę”, gdzie podczas przejścia na górę musimy zdobyć ostatni czerwony pierścień mieszczący się wokół czarnych "wybuchowych” platform, uważając, by nie zostać trafionym przez roboty Eggmana; po czym ruszamy w stronę mety.

Akt 6: Edytuj

Poziom ten zaczynamy od tego, że wpadamy do wody, gdzie otaczają nas przez chwilę małe rybki chroniące nas przed zagrożeniami; korzystamy tam z mocy „Drill”, by przejść dalej. (po drodze znajdujemy pierwszy czerwony pierścień). Po przedostaniu się na powierzchnię ruszamy w dalszą drogę (po drodze korzystamy z mocy Zielonego Wispa). Po odbiciu się przez Rainbow Dash zdobywamy drugi czerwony krążek. wracamy do innego miejsca (restartujemy poziom), gdzie korzystamy z mocy Zielonego Wispa; tam znajdujemy trzeci czerwony pierścień. Po wskoczeniu na springa zaczynamy opadać w dół, lecz wybieramy kierunek zjeżdżalni, by tam zjechać, gdzie zdobywamy przedostatni czerwony pierścień. W komnacie walczymy z robotami Eggmana, a potem ruszamy w dalszą drogę do końca, gdzie spadamy do wody. Korzystając z mocy „Drill”, szukamy mety, po drodze niszcząc wrogów (znajdujemy też ostatni czerwony pierścień).

Źródło Edytuj

  • Filmy te pochodzą od playlisty użytkownika Youtube Anon7906.

Więcej w Fandom

Losowa wiki