Fandom

Sonic Wiki

Czerwone pierścienie w Chemical Plant (Sonic Generations)

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Generations
Chemical Plant

Następny poziom >>

W tym artykule znajdziesz informacje na temat lokacji czerwonych pierścieni w drugim poziomie konsolowej wersji Sonic Generations - Chemical Plant.

Akt 1 Edytuj

  1. Sonic Generations - Chemical Plant (Act 1) - Red Rings01:34

    Sonic Generations - Chemical Plant (Act 1) - Red Rings

    Mała instrukcja, jak zebrać czerwone pierścienie w Akcie 1

    Na początku poziomu musimy znaleźć ukryte pomieszczenie, by zdobyć pierwszy pierścień, znajdujący się przy rurze.
  2. By zdobyć drugi pierścień, zawracamy na linię startu i musimy znaleźć wyższą drogę (oczywiście po drodze mijając przeszkody).
  3. Trzeci pierścień znajdujemy, skacząc przez platformy.
  4. W poszukiwaniu czwartego pierścienia po zjeździe z rury z wodą, spadamy w dół i znajdujemy pierścień pod wodą, a następnie pokonujemy badnika i ruszamy dalej.
  5. By zdobyć ostatni pierścień, musimy zawrócić do „zjeżdżalni”, a następnie przed końcem zjazdu przeskoczyć na drugą stronę. Po przejściu przez przeszkody na platformie zdobywamy ostatni pierścień i pędzimy w stronę mety.

Akt 2 Edytuj

    Mała instrukcja, jak zabrać czerwone pierścienie w Akcie 2

    Na początku planszy przeskakujemy przez żółte rampy w kierunku chwytnika dźwigu, który nas przerzuca na platformy – tam znajdujemy pierwszy pierścień.
  2. Drugi pierścień zdobywamy, wskakując na górną rampę, przez którą dobiegniemy dalej (tu nie można użyć boostu i spokojnie spadać do wody).
  3. Trzeci pierścień zdobywamy na platformie, uważając też, by nie zostać trafionym przez badnika.
  4. Podczas spadania po złapaniu ostatniego szeregu złotych krążków zdobywamy przedostatni czwarty pierścień.
  5. By zdobyć ostatni czerwony pierścień, trzeba uderzyć w pudła, by wskoczyć na poręcz i tam zdobyć piąty pierścień i pędzimy w stronę mety.

Więcej w Fandom

Losowa wiki