Fandom

Sonic Wiki

Czerwone pierścienie w City Escape

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Generations
Czerwone pierścienie w City Escape

Następny poziom >>

W tym artykule znajdziesz informacje na temat lokacji czerwonych pierścieni w piątym poziomie konsolowej wersji Sonic Generations - City Escape.

Akt 1 Edytuj

  1. Sonic Generations - Red Star Ring Locations S-Rank City Escape Act 102:55

    Sonic Generations - Red Star Ring Locations S-Rank City Escape Act 1

    Film pokazujący jak zdobyć pierścienie w pierwszym akcie City Escape

    Na samym początku znajdują się dwie poręcze - należy na nie skoczyć. Następnie trzeba przeskoczyć przez znajdujące się tam przeszkody i użyć żółtej trampoliny aby wybić się na kolejny budynek. Tam znajduje się więcej platform i kolejna trampolina. Po tym powinny być dwie unoszące się platformy prowadzące do brązowo-żółtego dachu. To na nim znajduje się pierwszy z pięciu pierścieni.
  2. Podczas ucieczki przed ciężarówką GUNu znajduje się narożnik i gdy Sonic przez niego przebiega, kamera się przekręca. Znajduje się tam robot i kilka platform. Tuż za platformą z robotem jest dziura, nad którą znajduje się drugi z pięciu pierścieni.
  3. Po zdobyciu deskorolki i dotknięciu checkpointa znajdują się dwie obręcze przyspieszające prowadzące do dwóch platform. Należy wskoczyć w obręcze i tuż przy końcu drugiej platformy podskoczyć aby zdobyć trzeci z pięciu pierścieni.
  4. Po zdobyciu trzeciego pierścienia Sonic trafi na wyższą drogę. Tam znajdują się dwie rampy trikowe. Podczas wybijania się z obu ramp należy podskoczyć aby nabrać odpowiedniego rozpędu. Przy odrobinie szczęścia Sonic zdobędzie czwarty z pięciu pierścieni.
  5. Ostatni pierścień znajduje się w miejscu, gdzie ciężarówka GUNu rozwala rusztowania. Należy poczekać aż zniszczy ona pierwszy poziom rusztowań. Wtedy należy wskoczyć na rusztowania i zniszczyć robota, który będzie po lewej stronie. Siła odbicia sprawi, że Sonic znajdzie się na kolejnym rusztowaniu, na którym znajduje się piąty, ostatni pierścień.

Zdobycie powyższych pierścieni pozwoli na wyposażenie Klasycznego Sonica w zdolność "Boardmaster", która pozwala na jednokrotne użycie deskorolki w pierwszym akcie dowolnego odblokowanego poziomu. Wyposażenie Sonica w tę zdolność kosztuje 70 punktów zdolności.

Akt 2 Edytuj

    Film pokazujący jak zdobyć pierścienie w drugim akcie City Escape

    Podczas zjazdu na snowboardzie na drodze znajduje dużo trikowych ramp. Jedna z nich znajduje się na większej, szarej rampie po prawej stronie drogi. Należy ją zignorować, Podczas kolejnego skrętu w prawo pojawi się kolejna rampa. Na tej należy podskoczyć podczas wybijania się. Z rampy Sonic wybije się na dach budynku, gdzie znajduje się kolejna, podwójna rampa. Następna część wymaga kliku prób. Należy wybić się dokładnie na środku na odpowiednią wysokość. Jeśli wszystko zostało wykonane poprawnie, Sonic zdobędzie pierwszy z pięciu pierścieni.
  2. Drugi pierścień wymaga zrestartowania poziomu. Tym razem podczas zjazdu należy użyć rampy, która została zignorowana podczas zdobywania pierwszego. Sonic zostanie wybity na poręcz, która prowadzi prosto do drugiego pierścienia.
  3. Po zdobyciu drugiego pierścienia i wylądowaniu należy kontynuować poziom dopóki nie pojawi się tęczowa obręcz w powietrzu. Należy ją zignorować i wskoczyć do budynku, który się tam znajduje. Pojawia się tam kilka platform, które prowadzą do dźwignie. Tuż pod nią jest trzeci pierścień.
  4. Po zbiegnięciu ze ściany budynku perspektywa zmieni się na 2.5D. Po pierwszej rampie należy wybić się z drążka w odpowiednim momencie (na niebieskim polu) aby trafić na wyższą ścieżkę. Tam pojawi się trampolina i kilka obręczy w powietrzu. Następnie pojawią się balony, na których trzeba wykonać Homing Attack. Siła odbicia sprawi, że Sonic wybije się i wskoczy na ścieżkę z czwartym pierścieniem.
  5. Piąty i ostatni pierścień pojawia się podczas ucieczki przed ciężarówką. Gdy Sonic i ciężarówka wybiją się z rampy, znajdą się w powietrzu i wylądują, należy trzymać się lewej strony ulicy i najwcześniej jak się da wskoczyć na chodnik, który się tam znajduje. Na nim będzie ostatni czerwony pierścień.

Zdobycie wszystkich pięciu pierścieni pozwala na wyposażenie Nowoczesnego Sonica w zdolność "Quick Slide", która pozwala na wykonywanie Quick Stepu na snowboardzie. Wyposażenie Soncia w tę zdolność kosztuje 30 punktów zdolności.

Więcej w Fandom

Losowa wiki