Fandom

Sonic Wiki

Czerwone pierścienie w Green Hill (Sonic Generations)

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sonic Generations

Następny poziom >>

W tym artykule znajdziesz informacje na temat lokacji czerwonych pierścieni w pierwszym poziomie konsolowej wersji Sonic Generations - Green Hill.

Akt 1 Edytuj

  1. Sonic Generations - Green Hill (Act 1) - Red Rings01:08

    Sonic Generations - Green Hill (Act 1) - Red Rings

    Jak zbierać czerwone pierścienie w akcie 1

    Musimy przebiec przez drogę, po drodze zbierając pierścienie. Pierwszy czerwony pierścień znajdziemy pomiędzy dwoma mostami, rojącymi się od piranii.
  2. Drugi czerwony pierścień znajdziemy po przedostaniu się na górę poprzez pokonanie Buzzbombera i przebiegnięcie przez przeszkodę przy użyciu Spin Dasha.
  3. By znaleźć trzeci czerwony pierścień, musimy przebiec na dół, a następnie szybko wskoczyć na koniec tunelu, by znaleźć ten pierścień.
  4. Czwarty czerwony pierścień zdobędziemy podczas przeskakiwania przez platformy.
  5. By znaleźć ostatni czerwony pierścień, trzeba dostać się na górę, pokonać kolejnego Buzzbombera i wskoczyć na trampolinę, która ukryta jest w palmie, a potem – ruszać dalej do mety.

Akt 2 Edytuj

    By zdobyć pierwszy czerwony pierścień, trzeba szybko się rozpędzić w kierunku szczytu i wbiec na górę.
  2. By odnaleźć drugi pierścień, trzeba wskoczyć na wysoki szczebel i dostać się na ziemię przy użyciu Dash Rings i Rainbow Ring, a także pokonując boty Eggmana.
  3. Trzeci pierścień możemy zdobyć w jaskini, przeskakując na odpowiednią rurę, używając do tego Dash Ring podczas ucieczki przed wielkim rybo botem.
  4. Na zdobycie czwartego pierścienia trzeba zejść o jeden poziom niżej, a następnie po przejściu kilku przeszkód wskoczyć na pierścień przed wpadnięciem na kolczatkę.
  5. Ostatni pierścień zdobywamy podczas linii prostej, która jest drogą do mety.

Więcej w Fandom

Losowa wiki