Fandom

Sonic Wiki

Czerwone pierścienie w Planet Wisp (Sonic Generations)

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Generations
Planet Wisp

W tym artykule znajdziesz informacje na temat lokacji czerwonych pierścieni w ostatnim, dziewiątym poziomie konsolowej wersji Sonic Generations - Planet Wisp.

Akt 1 Edytuj

  1. Sonic Generations - Planet Wisp (Act 1) - Red Rings02:09

    Sonic Generations - Planet Wisp (Act 1) - Red Rings

    W poszukiwaniach pierwszego czerwonego pierścienia musimy przejść część planszy, pokonując po drodze przeszkody (kolczatki, roboty) i zbierając złote pierścienie; po wskoczeniu na górę wskaczemy przez pomarańczowe kółko, następnie musimy parę razy użyć Spin Dasha, po czym schodzimy na dół, by zdobyć moc od różowego Wispa i wskakujemy na krawędzie skalne; tam zdobywamy pierwszy pierścień.
  2. W zlokalizowaniu drugiego czerwonego pierścienia musimy użyć Spin Dasha, by się rozpędzić. Drugi pierścień znajdujemy na platformie, z której wysuwa się ogień z poszczególnych stron.
  3. W szukaniu trzeciego czerwonego pierścienia musimy wskoczyć na platformy (oznaczane na różowo, które się rozpadają). Lecz jeśli spadniemy na dół, użyjmy Spin Dasha, by zdobyć krążek.
  4. By złapać czwarty i przedostatni czerwony pierścień, trzeba użyć mocy od różowego Wispa, by przyczepić się do poszczególnych krawędzi i wskoczyć na krążek.
  5. Ostatni i piąty czerwony pierścień zdobędziemy, pokonujemy przeszkody, a następnie poprzez rozpadające się platformy wskakujemy na czerwone kółka, przez które przelatujemy w kierunku ostatniego krążka, a następnie kierujemy się w stronę mety.

Akt 2 Edytuj

    Żeby znaleźć pierwszy czerwony pierścień, musimy przelecieć przez początek poziomu; następnie uderzyć w 3 przypominające duże osy roboty, potem w samego robota i przeskakujemy przez kamienne platformy. Wynajdujemy platformę, w której jest czerwony krążek i łapiemy go.
  2. W poszukiwaniach następnego drugiego czerwonego pierścienia musimy przejść kolejną część poziomu. Na górę przedostajemy się przy użyciu mocy od pomarańczowego Wispa. Wskakujemy na dwie zielone platformy, a potem na rozpadającą się różową platformę, gdzie łapiemy krążek.
  3. Szukając trzeciego czerwonego pierścienia, dalej przechodzimy część poziomu, m.in. przechodząc przez rozpadające się platformy, a potem podczas spadania wskoczenia na którąś z platform, a potem poprzez odbicie się springiem w kierunku toru, gdzie musimy błyskawicznie wybierać kierunek biegu; tu znajduje się trzeci krążek.
  4. Czwarty i przedostatni czerwony pierścień zdobędziemy, jeśli przejdziemy kolejną część poziomu, a potem przeskoczymy przez pomarańczowe kółka (łapiąc wcześniej moc pomarańczowego Wispa); następnie używamy tej mocy, by wejść na górę (tam zdobywamy pierścień).
  5. Ostatni i piąty czerwony pierścień uda nam się odnaleźć, jeśli wrócimy do poprzedniej części poziomu, przeskoczymy przez pomarańczowe kółka, zdobędziemy moc pomarańczowego Wispa, a następnie przez wejście na górę zdobywamy krążek, po czym pędzimy w stronę mety.

Więcej w Fandom

Losowa wiki