Fandom

Sonic Wiki

Czerwone pierścienie w Seaside Hill (Sonic Generations)

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Generations
Seaside Hill

Następny poziom >>

W tym artykule znajdziesz informacje na temat lokacji czerwonych pierścieni w szóstym poziomie konsolowej wersji Sonic Generations - Seaside Hill.

Akt 1 Edytuj

  1. Sonic Generations - Seaside Hill (Act 1) - Red Rings02:21

    Sonic Generations - Seaside Hill (Act 1) - Red Rings

    By zdobyć pierwszy czerwony pierścień, musimy użyć Spin Dasha, by wskoczyć bardzo szybko w prawo. Po wystrzeleniu z armaty, wpadamy do wody, lecz się z niej wydostajemy i pokonamy robota Eggmana, po czym wpadamy do wody i znajdujemy w niej komnatę, gdzie znajdujemy krążek.
  2. By zlokalizować drugi czerwony pierścień, musimy przeskoczyć przez mechaniczną rybę w stronę armaty, która nas wystrzeli w wysoki brzeg.
  3. Po jakimś czasie trzeba wskoczyć na platformę i skoczyć szybko na drugą stronę, by nie spaść w dół i po drodze niszczymy roboty Eggmana, aż do momentu wystrzelenia się przez armatę na następną stronę. Po wbiegu przez rampę znajdujemy trzeci czerwony pierścień.
  4. Czwarty i przedostatni czerwony pierścień możemy znaleźć w jeden sposób: spadamy do małego wodospadu, a następnie przez wystrzelenie się z armaty ruszamy na rampę, by wpaść do wody; tam dzięki użyciu szklanych linii przedostajemy się i znajdujemy krążek (trzeba uważać, by nie dotknąć kolczastych kul, bo można stracić nawet życie).
  5. Ostatni i piąty czerwony pierścień zdobędziemy podczas ucieczki przed gigantyczną kulą, przeskakując przez kilka pomarańczowych kółek i wbiegając na odpowiednią rampę, a potem ruszyć dalej w stronę mety.

Akt 2 Edytuj

    By zdobyć pierwszy czerwony pierścień, należy skręcić w prawo i wskoczyć na pierwszy Dash Ring, dzięki któremu wskakujemy na inne platformy; następnie niszczymy robota Eggmana, który „pilnuje” krążka obok spirali.
  2. By zlokalizować drugi czerwony pierścień, trzeba wskoczyć przez wysoką ścianę, przebiec przez spiralę oraz rampę, wskoczyć na Dash Ringa, a potem niszczyć dwa roboty, przez które wskakujemy na wysoką ścianę (tam znajdujemy pierścień).
  3. By złapać trzeci czerwony pierścień, trzeba wbiec i wskoczyć pomiędzy Dash Rings, wskoczyć na platformy, niszczyć roboty, a po wskoczeniu przez pomarańczowe kółka na miejsce, użyć Boosta, a następnie przeskakiwać przez rozpadające się platformy, by wskoczyć na rampę.
  4. Czwarty i przedostatni czerwony pierścień zdobędziemy, wybierając wyścigi gokartowe: tam trzeba nieco zwolnić i uważać, by nie wpaść w bomby; tam znajdziemy czwarty krążek.
  5. Podczas poszukiwań ostatniego i piątego czerwonego pierścienia musimy przejść pałac pełny zakamarków i pułapek; tam na górze po wskoczeniu przez

pomarańczowe kółko znów skaczemy, używając Boosta i znajdujemy ostatni krążek, po czym biegniemy dalej w stronę mety.

Więcej w Fandom

Losowa wiki