Fandom

Sonic Wiki

Czerwone pierścienie w Sky Sanctuary (Sonic Generations)

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Generations
Sky Sanctuary

Następny poziom >>

W tym artykule znajdziesz informacje na temat lokacji czerwonych pierścieni w trzecim poziomie konsolowej wersji Sonic Generations - Sky Sanctuary.

Akt 1 Edytuj

Sonic Generations - Sky Sanctuary (Act 1) - Red Rings02:02

Sonic Generations - Sky Sanctuary (Act 1) - Red Rings

Żeby odnaleźć pierwszy czerwony pierścień, musimy wskoczyć na platformy, a potem nieco wyżej na kolumnę – poprzez chmury. W czasie poszukiwania drugiego czerwonego pierścienia używamy Boosta, by być na drugiej stronie; niszczymy robota Eggmana i przy pomocy Springa skaczemy na chmurki. Ostatnie trzy czerwone pierścienie można zdobyć na trzy sposoby:

  • Pierwsze: spadamy na dołek, a potem na jednym z trzech pagórków biegniemy zdobyć trzeci czerwony pierścień, po czym pędzimy w stronę mety.
  • Drugie: po powrocie do tego poziomu skaczemy przez chmury i przy użyciu Springa; po jakimś czasie biegniemy przez drugi pagórek, by złapać czwarty i przedostatni czerwony pierścień, po czym pędzimy w stronę mety.
  • Trzecie: po powrocie do poziomu znajdujmy ten sam punkt z robotem i springiem; tyle, że skaczemy nieco wyżej i biegniemy przez przeszkody; następnie przebiegamy przez trzeci pagórek, by zdobyć ostatni i piąty czerwony pierścień, po czym pędzimy w stronę mety.

Akt 2 Edytuj

  1. Sonic Generations - Sky Sanctuary (Act 2) - Red Rings01:10

    By zdobyć pierwszy czerwony pierścień, wbiegamy na Dash Ring, robiąc różne triki, a następnie przeskakujemy przez pomarańczowe kółka, by wskoczyć na platformę, gdzie znajdujemy krążek.
  2. Następnie biegniemy w lewo, by wskoczyć na pierwszy Dash Ring, gdzie łapiemy drugi czerwony pierścień.
  3. Trzeci czerwony pierścień znajduje się w fontannie: by go złapać, musimy zniszczyć roboty Eggmana (uważając przy tym, by nie być zastrzelonym).
  4. By zlokalizować czwarty i przedostatni czerwony pierścień, musimy wskoczyć wyżej przez małe chmury; następnie dobiec do pomarańczowych kółek, by dostać się dalej; potem niszczymy roboty Eggmana, a następnie poprzez Dash Rings wskakujemy na wyższe platformy, gdzie niszczymy kolejne roboty i znajdujemy czwarty krążek.
  5. Ostatni i piąty czerwony pierścień zdobyć będzie trudno: trzeba z pierwszej linki skoczyć szybko w drugą, by wylądować na platformie, gdzie znajduje się ostatni czerwony krążek, a potem dalej ruszyć do mety.

Więcej w Fandom

Losowa wiki