Fandom

Sonic Wiki

Czerwony Wisp

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czerwony Wisp (レッドウィスプ Reddouisupu?, ang. Red Wisp) to jeden z gatunków Wispów debiutujący w grze Sonic Colors, jedynie w wersji Nintendo DS. Pozwala Sonicowi na zamianę w Red Burst.

Wygląd Edytuj

Czerwony Wisp ma skórę o pomieszanych kolorach czerwonego i pomarańczowego. Jego głowa wygląda jak płomień z dwoma małymi zaostrzeniami. Ponadto, posiada trzy niebieskie oczy, układające się w trójkąt, oraz trzy dość długie odnóża, wyglądające jak płomienie.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Red Burst

Jako, że Czerwone Wispy są z gatunku Wispów, mogą lewitować w powietrzu do woli, co jest głównie ich metodą ruchu.

Czerwone Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać, ale wiadomo że mogą przywracać Nega-Wispy do poprzedniej formy, przenosić przedmioty za pomocą lewitacji, zatrzymywać czarne dziury, oraz teleportować obiekty.

Czerwone Wispy są również w stanie wejść do ciała innych osób i jeśli nie są materialne, mogą pożyczyć ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Czerwony Wisp, wejdzie do niego i użyje jego energii Hyper-go-on, jeż przybierze postać Red Burst. Dzięki niej może on latać, oraz wytwarzać potężne wybuchy i eksplozje niszczące wrogów i przeszkody.

Ponadto, Czerwone Wispy potrafią połączyć swoją Moc Koloru z mocami innych Wispów, co pozwoli im na wytworzenie ogromnie silnego ataku, zwanego Final Color Blaster. Jest to ich najsilniejsza umiejętność jaką znamy.

Charakter Edytuj

Small-Red-Wisp.png

Artwork

Czerwone Wispy to bardzo żywy i energiczny gatunek Wispów, przez co mogą wydawać się nieco roztrzepane. W rzeczywistości jednak są bardzo miłe i przyjazne dla innych.

Występy w grach Edytuj

Sonic Colors Edytuj

Sonic Colors to gra, w której Czerwone Wispy zadebiutowały wraz z innymi Wispami. Pojawiły się w obydwu wersjach tej gry. Kiedy Dr. Eggman przeniósł ich planetę w celu utworzenia swojego Międzygwiezdnego Parku Rozrywki, Czerwonym Wispom groziła wtedy niewola, ponieważ złoczyńca chciał użyć ich energii Hyper-go-on aby zbudować Mind Control Ray - maszynę kontrolującą umysły wszystkich ludzi na świecie. Na szczęście Czerwone Wispy i inne gatunki Wispów zostały uwolnione przez Sonica. Po zniszczeniu Międzygwiezdnego Parku Rozrywki i zatrzymaniu czarnej dziury, przeniosły swoją planetę do pierwotnego miejsca we Wszechświecie.

Czerwone Wispy pojawiły się tylko na Tropical Resort i Sweet Mountain w wersji Nintendo DS.

Sonic Generations Edytuj

Czerwone Wispy pojawiły się w wersji Nintendo 3DS gry Sonic Generations w pierwszym akcie Tropical Resort.

Sonic Lost World Edytuj

Czerwony Wisp wystąpił w wersji Nintendo 3DS gry Sonic Lost World na następujących etapach: Windy Hill, Sky Road, Lava Mountain.

Występy w innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Czerwony Wisp Archie Comics.png

Czerwony Wisp w Archie Comics

Czerwony Wisp pojawił się w Archie Comics w adaptacji Sonic Colors w numerze dwieście dziwiętnastym.

W komiksie Czerwone Wispy i kilka innych Wispów byli ścigani przez OrbotaCubota i Egg Pawn. Na szczęście przybył Sonic, zniszczył Egg Pawn i wystraszył Orbota i Cubota, którzy natychmiast uciekli. Następnie Czerwony Wisp dołączył do SonicaTailsa i Yackera, kiedy jeż decyduje się ścigać Eggmana i uratować porwane przez niego Wispy.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki