FANDOM

Daikun (ダイクン Daikun?) – antropomorficzny koala, a także jeden z członków Coconut Crew. Pojawia się w grze Sonic Rush Adventure.

Historia Edytuj

Przez długi czas, Daikun mieszkał samotnie na bezludnej wyspie. Pewnego razu poznał bardzo młodą Marine i dołączył do grupy Coconut Crew, ale później wrócił z powrotem na swoją wyspę.

Daikun intro

Spotkanie bohaterów z Daikunem

Kiedy Sonic, Tails i Blaze dotarli na wyspę spotkali Daikuna. Koala uznał ich za swoich wrogów i próbował dowiedzieć się, kim są i co robią na jego wyspie. Nie poznała go nawet Marine. Ostatecznie jednak Daikun przypomniał sobie, że kiedyś poznał dziewczynę i przeprosił za swoje zachowanie wobec Sonica, Tailsa i Blaze. Poinformował ich później o tym, że na oddalonej na wschód wyspie dochodzi do trzęsień ziemi, co jest podejrzane, ponieważ w tamtej okolicy nie ma żadnych wulkanów. Bohaterowie podziękowali Daikunowi za informacje i udali się na wschód. Marine proponuje Daikunowi, aby wrócił na wyspę. Przez resztę gry, Daikun przebywa na Southern Island, gdzie wręcza graczowi różne misje. Za wykonanie tych misji, koala może udekorować wyspę.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Daikun jest nieufny wobec obcych i agresywny. Nie lubi nieproszonych gości na swojej wyspie. Wobec przyjaciół jest jednak bardzo lojalny.

Wygląd Edytuj

Daikun jest antropomorficznym koalą. Posiada słomiany kapelusz, który trzyma zwykle na plecach. Ubiera się w fioletową kamizelkę i sandały. Oprócz tego posiada drewniany młot.

Moce i umiejętności Edytuj

Daikun posługuje się młotem, który najpewniej służy mu do walki, a także przy rozmaitych pracach.