FANDOM

Dangerous Ball Tower (デンジャラス・ボールタワー Denjarasu Bōrutawā?), znany również jako Bead Worm BossGłówny robot, a także boss poziomu Gigalopolis Zone w grze Sonic Chaos.

Opis

Dangerous Ball Tower to duży robot, przypominający swoim wyglądem gąsienice. Jego ciała składa się z trzech obracających się kul, podtrzymujących głowę. Robot może pozbywać się poszczególnych segmentów i wyrzucać je jako pociski. Posiada także zdolność do szybkiej regeneracji utraconych kul.

Boss

Walka toczy się pod koniec krótkiego, trzeciego aktu Gigalopolis Zone. Dangerous Ball Tower wyrośnie spod ziemi i zacznie kiwać się do przodu i do tyłu. Będzie również powoli zbliżał się w stronę gracza, rzucając w niego co jakiś czas swoimi kulami. Boss ma dwie metody wyrzucania kul. Może nimi rzucać prosto po ziemi, albo wyrzucać w górę i sprawić, że te będą się odbijać. Jeśli boss straci wszystkie kule, powróci z nowymi i będzie kontynuować atak. Aby pokonać robota, należy skakać w jego głowę. Najlepiej jest to robić wtedy kiedy jest pozbawiony przynajmniej jednej kuli, ponieważ łatwiej jest doskoczyć w jego słaby punkt bez ponoszenia obrażeń.

Muzyka

Nazwa Muzyka
Dangerous Ball Tower

Galeria