FANDOM

Cudzy1 You can grab these harmless guys for a ride. Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

Dark Bat (ダークフロート Dāku Furōto?, lit. "Dark Float") – przeciwnicy pojawiający się w grze Sonic Unleashed. Są sługami Dark Gai. Można ich spotkać tylko na nocnych poziomach.

Opis Edytuj

Dark Bat to niebiesko-fioletowy przeciwnik o wyglądzie podobnym do nietoperza. Jego ciało jest kuliste - posiada dwie zwisające kończyny na dole i dwa zakrzywione do góry rogi. Na głowie posiada również serię kolców.

Sonic Unleashed Edytuj

Dark Bat pojawiają się jako przeciwnicy w Sonic Unleashed na nocnych poziomach. Są nieszkodliwymi sługusami Dark Gai, ponieważ nigdy nie atakują gracza (ponieważ nie posiadają żadnych ataków). Giną zwykle od dwóch uderzeń.

Podczas rozgrywki Dark Bat służą do przemieszczania się po poziomach. W wersji na PS3/Xbox 360 złapanie się Dark Bata przeciągnie Sonica nad przepaścią i pozwoli mu dostać się na bezpieczną platformę. W wersji na PS2/Wii gracz może złapać się potwora i trzymać się go, aby dolecieć w wybrane miejsce. Sonic może się kręcić podczas trzymania Dark Bata i tym samym kontrolować jego ruch.

Jeśli Dark Bat zginie to pojawi się następny na jego miejsce.

Sonic Runners Edytuj

W Sonic Runners Dark Bat jest określany jako Green Crystal Monster (L). Dodatkowo posiada tutaj zielony kryształ. W grze Dark Bat jest rzadkim kompanem, którego można wylosować na ruletce premium. Za każde określone combo Dark Bat zmieni wszystkie duże kryształy w pobliżu na zielone.

Galeria Edytuj