FANDOM

Cudzy1 Even harmless Dark Bats can grow wild after absorbing too much of Dark Gaia's sinister energy. These mutant bats fire energy bullets from their tails. Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

Dark Bat Sniper (ダークフロートキャノン Dāku Furōto Kyanon?, dosł. "Dark Float Cannon") – przeciwnicy pojawiający się w grze Sonic Unleashed. Są sługami Dark Gai. Można ich spotkać tylko na nocnych poziomach.

Opis Edytuj

Dark Bat Sniper to czerwono-czarny przeciwnik o wyglądzie podobnym do nietoperza. Jego ciało jest kuliste - posiada dwie zwisające kończyny na dole i dwa zakrzywione do góry rogi. Na głowie posiada również serię kolców. Jego oczy są cyjanowe.

Sonic Unleashed Edytuj

Dark Bat Sniper pojawiają się jako przeciwnicy w Sonic Unleashed na nocnych poziomach. Są ulepszonymi wersjami Dark Batów. Działająca na nich mroczna energia sprawiła że z nieszkodliwych istot zmieniły się w groźne mutanty. Jednak nadal giną od jednego lub dwóch ciosów.

Podczas rozgrywki Dark Bat Sniper strzelają w gracza pociskami energii. Podobnie jak swoi poprzednicy służą do przemieszczania się po poziomach. W wersji na PS3/Xbox 360 złapanie się Dark Bat Snipera przeciągnie Sonica nad przepaścią i pozwoli mu dostać się na bezpieczną platformę. W wersji na PS2/Wii gracz może złapać się potwora i trzymać się go, aby dolecieć w wybrane miejsce. Sonic może się kręcić podczas trzymania Dark Bat Snipera i tym samym kontrolować jego ruch. Jednak istnieje ryzyko że Dark Bat Sniper zrzuci gracza jeśli ten zbyt długo będzie się go trzymać.

Jeśli Dark Bat Sniper który jest potrzebny do transportu zginie to pojawi się następny na jego miejsce.

Sonic Runners Edytuj

W Sonic Runners Dark Bat jest określany jako Red Crystal Monster (L). Dodatkowo posiada tutaj zielony kryształ. W grze Dark Bat jest rzadkim kompanem, którego można wylosować na ruletce premium. Za każde określone combo Dark Bat zmieni wszystkie duże kryształy w pobliżu na czerwone.

Galeria Edytuj