Fandom

Sonic Wiki

Dark Chao Walker

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dark Chao Walker – pojazd Mrocznego Chao pojawiający się w grach Sonic Adventure 2: Battle i Sonic Runners. Jest to maszyna krocząca w kształcie głowy Chao, którą zbudował Doktor Eggman.

Opis Edytuj

Sonic Adventure 2: Battle Edytuj

Dark Chao Walker pojawił się po raz pierwszy w Sonic Adventure 2: Battle. Gracz może się w niego wcielić tylko w wieloosobowym trybie strzelania, od samego początku gry. Dark Chao Walker zastąpił postać Biga, który był jedną ze strzelających postaci w oryginalnej wersji gry na Dreamcasta (prawdopodobnie dlatego, że gracze Nintendo byliby niezaznajomieni z pojawieniem się fioletowego kota).

Dark Chao Walker posiada największą wytrzymałość ze wszystkich strzelających postaci i korzysta z bardzo silnych ataków, ale jednocześnie porusza się najwolniej.

Specjalne ataki Dark Chao Walkera to:

  • Crazy Rush – wystrzeliwuje we wrogi pojazd dwie salwy samonaprowadzających pocisków.
  • Hell Bomber – wystrzeliwuje salwę samonaprowadzających pocisków rakietowych. Wystrzeliwuje więcej pocisków niż w przypadku innych postaci.
  • Dark Finish – wystrzeliwuje niszczycielski laser, zadający duże obrażenia wrogom. Trwa on o 50% dłużej niż Power Laser.

Sonic Runners Edytuj

Dark Chao Walker pojawia się jako rzadki towarzysz gracza. Jego specjalizacją jest latanie. Jeśli gracz osiągnie odpowiednie combo, to Dark Chao Walker uaktywni magnes na kryształy. Wartość combo zmienia się wraz z poziomem Dark Chao Walkera.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki