FANDOM

Dark Garden SA2

Dark Garden w Sonic Adventure 2

Dark Garden – ogród złych Chao, pojawiający się w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis Edytuj

Aby odblokować Dark Garden, gracz musi wyhodować Dark Chao, czyli wychowywać Neutralnego Chao przez jedną ze złych ostaci (Shadow, Eggman, Rouge). Po tym jak Neutralny Chao przejdzie przez transformację w Dark Chao, ogród zostanie odblokowany.

Dark Garden SA2B

Dark Garden w Sonic Adventure 2: Battle

W Chao Lobby pojawią się przezroczyste schody biegnące w dół i prowadzące do wejścia, którym jest czarny, kamienny łuk ze statuetkami Dark Chao po bokach, które dzierżą w dłoniach widły. Nad ich głowami umieszczone są niebieskie pochodnie, a po dwóch stronach wejścia wznosi się czarny płot. Przejście do ogrodu z drugiej strony jest zwykłym wejściem jakby do jaskini.

Dark Garden ze wszystkich stron otoczony jest szarymi górami, z których jedna z nich ma kształt nietoperza. Rośnie tu kilka uschniętych palm z czerwonymi owocami, a także wielkie uschnięte drzewo, które nie daje jednak żadnych owoców i służy za ozdobę, z której zwisa klatka w kształcie Chao. Innymi ozdobami są tu również groby i ostre płoty. Na krańcu ogrodu znajduje się basenik z czerwoną wodą, a za nim mała wysepka z symbolem ogrodu.

Dark Door

Wejście do Dark Garden

Co ciekawe, jeśli Knuckles lub Rouge zaczną kopać w tym ogrodzie i nie znajdą dyni, którą Chao może założyć na głowę, odkopią czaszkę.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Chao Garden - Dark

Ciekawostki Edytuj

  • Według fanów Dark Garden przedstawia Piekło dla Chao, chociaż poza nazwą osiągnięcia z wersji gry na Steam Heaven or Hell żadne inne źródła tego nie sugerują.
  • Chao może zostać wsadzony do klatki, ale niemal natychmiast z niej wyjdzie.