Fandom

Sonic Wiki

Dark Rider

3250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dark Rider, lub Motocykl – motocykl jeża Shadowa, pojawiający się w grach Shadow the Hedgehog i Sonic the Hedgehog. Służy również jako pojazd Shadowa w grze Sonic & SEGA All-Stars Racing.

Opis Edytuj

Shadow the Hedgehog Edytuj

Dark Rider STH 2.png

Dark Rider w czołówce Shadow the Hedgehog

Dark Rider po raz pierwszy pojawił się w grze Shadow the Hedgehog.

W czołówce gry, Shadow używa Dark Ridera podczas przemierzania wielkiego miasta, atakowanego przez kosmitów. Shadow jedzie następnie prosto w wielkiego kosmitę. Motocykl uderza w kosmitę i wybucha, a czarny jeż zeskakuje w ostatnim momencie i unika eksplozji.

Dark Rider pojawia się również na poziomie Lethal Highway, gdzie gracz może użyć go dwukrotnie do przemierzania konkretnych ulic i ścigania Czołgu Black Arms.

Sonic the Hedgehog (2006) Edytuj

Dark Rider 2006.png

Dark Rider w Sonic the Hedgehog (2006)

Dark Rider powraca w grze Sonic the Hedgehog z 2006 roku. Pojawia się na poziomach Radical Train i Aquatic Base. Pojawia się także w New City, gdzie Shadow używa go w swojej siódmej miejskiej misji Motorcycle License Test. Motocykl otrzymał całkowitą zmianę wyglądu, otrzymując m.in karabiny maszynowe.

Podobnie jak inne pojazdy w grze może strzelać w swoich wrogów pociskami, ale ma ich maksymalnie 100. Aby je przeładować należy odczekać chwilę i nie oddawać żadnego strzału.

Sonic & SEGA All-Stars Racing Edytuj

Dark Rider.png

Dark Rider w Sonic & SEGA All-Stars Racing

Dark Rider służy jako główny pojazd Shadowa. Wygląda niemal identycznie jak wersja z Sonic the Hedgehog (2006), ale brakuje w nim karabinów maszynowych. Dodatkowo, zamiast symbolu GUN na zbiorniku paliwa, posiada symbol Black Arms.
Dark Rider stat.png

Statystyki Dark Ridera

Statystyki Dark Ridera wskazują na jego wysokie przyspieszenie i sterowność, czyniąc go jednym z najszybciej rozpędzających się pojazdów w grze. Posiada niską prędkość, oraz nieco wyższe przyspieszenie od paneli Przyspieszających.

Przy wykonywaniu swojego specjalnego ataku, Shadow wykorzystuje moc siedmiu Szmaragdów Chaosu do transformacji w Super Shadowa. Następnie opuszcza swój pojazd, aby szarżować do przodu i rzucać Włóczniami Chaosu.

Ciekawostki Edytuj

  • Dark Rider przypomina swoim wyglądem motocykl Harley Davidson XL1200 z 2003 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki