FANDOM

Death Ball (デスボール?) jest mini-bossem drugiego aktu Death Egg Zone w Sonic & Knuckles oraz Sonic 3 & Knuckles. Gracz walczy z nim tuż przed walką z Kyodai Eggman Robotem.

Opis Edytuj

Death Ball, jak sama nazwa wskazuje, wyglądem przypomina Death Egga.

Walka z maszyną ma miejsce w drugim akcie Death Egg Zone. Death Ball lata pomiędzy dwoma windami zmieniającymi grawitację. Przed atakami chroni go zderzak (lub zderzaki gdy gra się Sonicem z Tailsem), który zawsze jest skierowany w kierunku postaci.

Co jakiś czas wyrzuca on z siebie łaziki z kolcami na górnej części i kołami na dolnej. Jedynym sposobem na zadanie mu obrażeń jest sprawienie za pomocą grawitacji by te łaziki uderzyły Death Ball stroną z kolcami. Łaziki można również podrzucić za pomocą Spin Dasha - gdy postać wykona Spin Dasha w kierunku łazika wbitego kolcami w podłoże uniesie się on, przekręci się kolcami w kierunku sufitu i, przy odpowiednim wyczuciu czasu, uderzy maszynę. Po 20 sekundach łazik wybucha. Gdy Death Ball zostanie uderzony 8 razy wybucha, a Eggman ucieka do ostatecznej maszyny - Kyodai Eggman Robota.

Filmik Edytuj

Sonic 3 & Knuckles - Death Ball01:00

Sonic 3 & Knuckles - Death Ball

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo tego, iż jest to mini-boss podczas walki z nim grana jest muzyka bossa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki