Fandom

Sonic Wiki

Death Chamber

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Death Chamber

Następny poziom >>

Death Chamber – dwunasty poziom Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Knuckles the Echidna.

Historia Edytuj

Aby dostać się do bazy Eggmana, Sonic i drużyna muszą znaleźć trzy klucze, otwierające drzwi do serca piramidy. Wysyłają w tym celu Knucklesa na poszukiwania.

Opis Edytuj

Death Chamber podzielone jest na kilka komnat i korytarzy, zaznaczonych odpowiednimi kolorami na mapie. Poszczególne komnaty są poprzedzielane kamiennymi drzwiami, otwieranymi przez klepsydry, naściennymi malowidłami, a także przez które Knuckles może przekopywać się na drugą stronę.

Czerwony obszar to miejsce startowe. Z tej komnaty, idąc na wprost, gracz może dostać się do pokoju centralnego z E-01. Idąc w lewo, gracz dotrze do metalowego korytarza, prowadzącego do zielonego obszaru. Idąc w prawo, gracz przekopie się do metalowego korytarza, prowadzącego do niebieskiego obszaru.

Zielony obszar posiada trzy korytarze. Idąc na wprost, gracz trafi do pokoju centralnego z E-01. Idąc w prawo, trafi do czerwonego obszaru, połączonego z nim metalowym tunelem. Idąc na lewo, gracz trafi do małej, podziemnej komnaty.

Ciemnoniebieski obszar posiada trzy korytarze. Górny łączy się z czerwonym, środkowy z pokojem centralnym, a dolny pozwala przekopać się do metalowego korytarza, łączącego niebieską komnatę z czerwoną. Znajduje się tutaj mały basen, w którym gracz może zanurkować.

W centrum całego kompleksu znajduje się wielki silnik E-01. Stąd, gracz może dotrzeć do wszystkich pozostałych obszarów.

W czerwonym, środkowym korytarzu znajduje się ulepszenie: Hammer Gloves.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Znajdź 3 klucze do bramy!
  • A-Rank: 12 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 2:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 2:00

W północnym, korytarzu, znajduje się otwór w suficie, prowadzący do suchego pokoju. Gracz powinien użyć Mystic Melody, aby wypuścić wodę do niższego pokoju, a następnie uruchomić klepsydrę i szybko przepłynąć przez otwór w podłodze.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Znajdź klucze w mniej niż 5 minut!
  • A-Rank: 12 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 12 000 punktów

W trybie Hard Mode do zdobycia są trzy klucze, położone zawsze w trzech tych samych miejscach.

  1. Pierwszy klucz ukryty jest w trzecim, sekretnym pomieszczeniu.
  2. Drugi klucz zlokalizowany jest na końcu podwodnego pomieszczenia w niebieskim pokoju
  3. Trzeci klucz znajduje się w tym samym pomieszczeniu co drugi.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Deeper

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki