FANDOM

Death Egg – osiemnasty poziom w grze Sonic Forces oraz piąty dla Klasycznego Sonica. Poziom ten dzieli się tematyką z Prison Hall i Egg Gate.

Opis

Klasyczny Sonic i siły Resistance przypuszczają atak na Death Egg, którego systemy obronne wyłączyli w Chemical Plant. Jednakże stacja przełączyła się na zasilanie awaryjne, przez co wciąż jest zdolna do obrony. Vector i Knuckles prowadzą sabotaż stacji, podczas gdy klasyczny Sonic musi znaleźć drogę poprzez systemy obronne. Tails podtrzymuje swoich towarzyszy na duchu. Poziom rozgrywa się całkowicie wewnątrz Death Egg. Głównym elementem rozgrywki są tutaj taśmy produkcyjne. Niektóre, poza przesuwaniem się, mogą się także przemieszczać. Po taśmach mogą zjeżdżać różni przeciwnicy, którzy będą utrudniali graczowi poruszanie się. Jedynie na tym poziomie pojawiają się rozgrzane panele, przyczepiane zwykle do sufitów lub podłóg. Po dotknięciu ich rozgrzanej części gracz otrzymuje obrażenia. Pojawiają się tutaj także działka laserowe, które przez chwilę ładują się, po czym wystrzeliwują lecący prosto pocisk energii. Na Death Egg funkcjonują także platformy które zmieniają położenie przy kontakcie z graczem. Istotne są działka cząsteczkowe które tworzą mosty i solidne platformy. Co jakiś czas zmieniają kierunek w którym tworzą trasę, albo wyłączają się. Powracają też maszyny, które tworzą chaotycznie transportujące gracza obręcze. Po wejściu w maszynę zacznie ona odliczać 3 sekundy do wystrzelenia gracza. Oprócz tego powracają tutaj zmiany przyciągania grawitacyjnego w kierunku sufitu. Pod koniec poziomu gracz biegnie po długiej taśmie produkcyjnej z przeciwnikami i omija wielki generator mocy Death Egg. Stacja powoli eksploduje.

Muzyka

Nazwa Muzyka
Death Prison

Galeria

[?
]
Galeria