FANDOM

Być może szukałeś Death Egg mk.II, podobnej stacji Doktora Eggmana z gry Sonic the Hedgehog 4: Episode II?

Death Egg II – drugie Death Egg zbudowane przez Doktora Eggmana w grze Sonic the Fighters.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Death Egg II składa się z bazy, którą jest okrągła konstrukcja w kształcie głowy Eggmana. Przypomina oryginalne Death Egg, ale posiada znacznie dłuższe wąsy. Od tejże podstawy odchodzi sześć ramion. Każde z nich zakończone jest kulistą konstrukcją w różnych kolorach.

Lokacje Edytuj

Na Death Egg II położone są dwie areny, które są ostatnimi polami walki w turnieju Sonic the Fighters.

Historia Edytuj

Death Egg II destroyed

Death Egg II na kilka chwil przed zniszczeniem

W Sonic the Fighters Doktor Eggman zbudował Death Egg II, które zamierzał wykorzystać do podboju świata. Sonic i jego przyjaciele zorganizowali turniej o Szmaragdy Chaosu, które były im potrzebne do zasilenia jednoosobowego statku kosmicznego Lunar Fox. Ten, kto wygra Szmaragdy Chaosu, będzie mógł zasiąść za sterami Lunar Foxa i polecieć na Death Egg II.

Ostatecznie zwycięzca turnieju dociera na pokład kosmicznej stacji i pokonuje tam Metal Sonica, co aktywuje program autodestrukcji Death Egg II. Eggman we własnej osobie staje do walki ze zwycięzcą, ale przegrywa, a jego stacja zostaje wysadzona w drobne kawałki.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki