Fandom

Sonic Wiki

Death Egg Robot (Sonic Generations)

2980stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ten artykuł dotyczy bossa z gry Sonic Generations. Jeśli szukałeś oryginalnego bossa z gry Sonic the Hedgehog 2, kliknij tu.

Sonic Generations
Death Egg Robot

Następny boss >>

Death Egg Robot (デスエッグロボ Desueggurobo?) – boss Ery Klasycznej, oraz pierwszy boss w grze Sonic Generations w wersji na konsole/PC. Walka jest odwzorowaniem finałowego bossa z gry Sonic the Hedgehog 2.

Boss Edytuj

Klasyczny Sonic przemierza Death Egg, kiedy nagle na jego drodze staje Death Egg Robot, za którego sterami stoi Doktor Robotnik. Sonic nie ma wyjścia i staje z robotem do walki. Na początku walka toczy się na wjeżdżającej na górę platformie. Death Egg Robot kroczy tutaj w stronę gracza i może go zdeptać (odskoczy wtedy do tyłu). Boss będzie namierzać gracza, aby wystrzelić w niego swoją dłoń. Atak ten może być łatwo ominięty jeśli gracz odsunie się od celownika. Po wbiciu dłoni robot trzyma ją przez pewien czas, po czym każe jej wrócić do siebie. Następnym atakiem Death Egg Robota jest skok w stronę gracza. Najlepiej jest przebiec lub wykonać Spin Dash na drugą stronę kiedy Death Egg Robot skacze. Po wylądowaniu boss będzie przez chwilę odsłonięty na ataki. Gracz musi szybko wskoczyć w tylną część jego pancerza, oznaczoną zielonym światłem.

Po tym jak boss otrzyma dwa uderzenia, platforma wjedzie na górę. Death Egg Robot uruchomi swoje silniki rakietowe i poleci do góry. Będzie próbował przygnieść gracza podczas lądowania. Należy się wtedy odsunąć. Kiedy robot wyląduje na podłożu Sonic zostanie wybity do góry i wyląduje na pobliskich rusztowaniach. Death Egg Robot będzie namierzać gracza, próbując go uderzyć swoimi wysuwanymi dłońmi. Będą one nie tylko ranić gracza, ale też będą niszczyć platformy. Sonic musi znaleźć przyciski i za ich pomocą włączyć Dimensional Bomb. Kiedy robot uderzy dłonią w bombę to zostanie sparaliżowany na pewien czas. Gracz musi szybko wskoczyć na jego ramię, przeturlać się po nim i wskoczyć na głowę robota. Po zadaniu dwóch kolejnych uderzeń boss zostanie pokonany.

W trybie Hard Mode, Death Egg Robot jest znacznie szybszy i dokładniejszy w wykonywaniu swoich ataków. W pierwszej fazie bardzo szybko namierza gracza i wysuwa swoją dłoń, oraz prostuje się po wykonaniu skoku. Pierwsza faza kończy się po zadaniu robotowi czterech ciosów, zamiast dwóch. W drugiej fazie nadal trzeba zadać mu dwa uderzenia. Bomby i przyciski są jednak rozmieszczone w innej konfiguracji, oraz jest ich mniej.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Death Egg Robot - Hub
Death Egg Robot - Pełna wersja
Death Egg Robot - Część pierwsza
Death Egg Robot - Część druga
Death Egg Robot - Część trzecia

Galeria Edytuj

Szkic koncepcyjny Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki