Death Egg Robot (Sonic Generations)

Ten artykuł dotyczy bossa z gry Sonic Generations. Jeśli szukałeś oryginalnego bossa z gry Sonic the Hedgehog 2, kliknij tu.

Sonic Generations
Death Egg Robot

Następny boss >>

Death Egg Robot (デスエッグロボ Desueggurobo?) – boss Ery Klasycznej, oraz pierwszy boss w grze Sonic Generations w wersji na konsole/PC. Walka jest odwzorowaniem finałowego bossa z gry Sonic the Hedgehog 2.

Opis Edytuj

Death Egg Robot Generations.png

Death Egg Robot

Death Egg Robot jest wielkim robotem przypominający Klasycznego Doktora Robotnika. Pojawił się w grze Sonic the Hedgehog 2, jako drugi boss poziomu Death Egg Zone i finałowy boss całej gry. Podobnie jak w poprzednim wcieleniu, posiada kształt ciała swoje stwórcy, a także ręce zakończone trzema kolcami. Potrafi je rozciągać i wykorzystywać do ataku. Na plecach posiada silnik rakietowy, pozwalający mu unosić się w powietrzu.

Boss Edytuj

Klasyczny Sonic bada Death Egg, kiedy nagle na jego drodze staje Death Egg Robota, za którego sterami stoi Doktor Robotnik. Sonic nie ma wyjścia i staje z robotem do walki, wskakując na przemieszczającą się w górę windę. Walka podzielona jest na trzy fazy.

Death Egg Robot Generations 1.png

Pierwsza faza walki

Pierwsza faza rozgrywa się na wjeżdżającej w górę platformie. Death Egg Robot będzie stał na jej prawym końcu, podczas gdy gracz zacznie po lewej stronie. Boss będzie powoli kroczyć w stronę postaci i zatrzyma się przed nią, przygotowując swój atak. Robot zacznie namierzać Sonica czerwonym celownikiem i po chwili zaznaczy miejsce, w które wystrzeli wysuwaną dłoń. Łapa uderzy w ziemię i na chwilę w niej utknie, ale będzie zadawać obrażenia jeśli gracz do niej podejdzie. Następnie dłoń robota powróci do niego i boss wykona skok do przodu. Gracz musi przeturlać się pod nim na drugą stronę. Death Egg Robot wyląduje i będzie się przez jakiś czas wyprostowywać, co da szansę ataku. Robota należy uderzyć z tyłu w znajdujący się nad nogami słaby punkt, świecący na zielono. Jeśli gracz tego nie zrobi, robot odwróci się o ponownie będzie wykonywał swoją strategię. Jeśli jednak otrzyma cios, to upadnie na chwilę i podniesie się po chwili, a następnie obróci i ponownie wykona swoje ataki.

Death Egg Robot Generations 2.png

Druga faza walki

Po otrzymaniu przez Death Egg Robota dwóch ciosów, platforma wjedzie w górę i rozpocznie się druga faza walki. Robot uruchomi swój plecak odrzutowy i zacznie latać nad polem walki. Po chwili wyląduje na ziemi. Jeśli wyląduje na Sonicu, to zada mu obrażenia i ponownie uniesie się w ziemię. Jeśli jednak wyląduje na podłodze, to gracz zostanie wybity w górę i wyląduje na pobliskim rusztowaniu.

Death Egg Robot Generations 3.png

Trzecia faza walki

Po tym jak gracz wyląduje na rusztowaniu rozpocznie się trzecia faza. Składa się z ono z latających nad ziemią metalowych platform, oraz metalowych konstrukcji. Otacza ono całe pole walki, na którym stoi robot. Na niektórych platformach umieszczone są przyciski, na których gracz będzie musiał stanąć. Przyciski uruchamiają położoną na sąsiedniej platformie bombę, która przez ograniczony czas będzie się utrzymywała w jednym miejscu. Death Egg Robot będzie w tym czasie namierzał gracza swoim celownikiem i po chwili zaznaczy sobie miejsce, w które wysunie swoje ramię. Ramię może niszczyć platformy i zadawać graczowi obrażenia, ale jeśli uderzy w bombę, to robot zostanie ogłuszony na chwilę. Gracz musi sprawić, aby celownik zatrzymał się na bombie, co sprawi, że uderzy w nią ramię robota. Następnie należy skoczyć na ramię od góry. Sonic automatycznie zacznie wbiegać po wysuniętym ramieniu robota, aż wyląduje obok jego głowy. Gracz musi wtedy podskoczyć i uderzyć w głowę. Po celnym trafieniu, Sonic zostanie odbity i wróci z powrotem na rusztowanie.

W Trybie Trudnym, Death Egg Robot jest znacznie szybszy i dokładniejszy w wykonywaniu swoich ataków. W pierwszej fazie, bardzo szybko namierza gracza i wysuwa swoją dłoń, oraz prostuje się po wykonaniu skoku. Pierwsza faza kończy się po zadaniu robotowi czterech ciosów, zamiast dwóch. W drugiej fazie nadal trzeba zadać mu dwa ciosy. Bomby i przyciski są jednak rozmieszczone w innej konfiguracji, oraz jest ich mniej.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Death Egg Robot - Hub
Death Egg Robot - Pełna wersja
Death Egg Robot - Faza pierwsza
Death Egg Robot - Faza druga
Death Egg Robot - Faza trzecia