Fandom

Sonic Wiki

Death Egg Zone (Sonic the Hedgehog 2)

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Ten artykuł dotyczy poziomu z gry Sonic the Hedgehog 2. Zobacz też inne znaczenia tego wyrażenia.

<< Poprzedni poziom

Sonic the Hedgehog 2
Death Egg Zone

Death Egg Zone – jedenasty, finałowy poziom w grze Sonic the Hedgehog 2. Składa się wyłącznie z 1 aktu. Następuje po Wing Fortress Zone.

Opis Edytuj

Death Egg Zone jest krótkim poziomem, składającym się niemalże wyłącznie z walk z bossami. Rozgrywa się na pokładzie Death Egga, wielkiej stacji kosmicznej Eggmana.

Gracz rozpoczyna w korytarzu prowadzącym w prawo. Jest on krótki i prowadzi do areny walki z Mecha Sonicem. Poziom nie posiada żadnych pierścieni, co znacząco wpływa na jego trudność.

Death Egg Zone swoim wyglądem przypomina Chemical Plant Zone (podobnie jak w przypadku Hill Top Zone z Emerald Hill Zone).

Bossowie Edytuj

Osobne artykuły: Mecha Sonic (Death Egg Zone) i Death Egg Robot

Death Egg Zone zawiera dwóch bossów. Pierwszym z nich jest Mecha Sonic (zwany też Silver Sonicem). Jest on robotyczną kopią Sonica koloru srebrnego. Posiada kilka różnych ataków opartych na zdolnościach Sonica, takich jak skok czy bieg. Do jego pokonania wymaganych jest 8 uderzeń. Cała walka obserwowana jest przez Eggmana spoza areny.

Po walce, gracz może udać się w prawo. Tam stoi Eggman, wyraźnie zszokowany porażką swojego robota. Zaczyna on uciekać, a gracz musi go gonić. Wkrótce Eggman dobiega do celu, jakim jest Death Egg Robot, i wskakuje do jego wnętrza. Walka odbywa się na dużym, płaskim obszarze wewnątrz stacji. Robot posiada kilka zachowań i ataków, mających na celu pokonanie gracza. Chociaż są dosyć łatwe do ominięcia, zbyt późna reakcja może skutkować przegraną. Do pokonania robota wymaganych jest 12 uderzeń. Po tym, stacja zacznie wybuchać, a postać szybko ucieknie i nastąpi zakończenie.

Inne wystąpienia Edytuj

Sonic Generations Edytuj

Osobny artykuł: Death Egg Robot (Sonic Generations)

Death Egg Zone pojawia się w grze Sonic Generations. Służy on jako arena walki z Death Egg Robotem, pierwszym bossem gry.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
StH2 Death Egg Zone (Part 1) ~Mega Drive version~
StH2 Death Egg Zone (Part 1) ~Masa's Demo version~

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki