Fandom

Sonic Wiki

Death Leech

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Death Leech (デスリーチ Desurīchi?) – przeciwnicy w grze Shadow the Hedgehog. Są opisani przez Black Dooma jako potomstwo Black Arms.

Opis Edytuj

Death Leech to drobne, pulsujące formy życia z trzema rogami, pomiędzy którymi znajduje się ich jedno oko, przypominające to które posiada Black Doom.

Death Leeche nie posiadają żadnej broni i mogą być zabite jednym ciosem lub po nadepnięciu na nie. Występują w dużych grupach. Mogą być przyczepione zarówno do podłogi jak i do ścian. Potrafią powoli poruszać się na określonym terenie i zranić gracza przy dotknięciu go.

Death Leeche były wykorzystane przez Black Dooma w trakcie jego inwazji na Ziemię. Kiedy Sonic i jego przyjaciele zaatakowali Black Comet, przywódca kosmitów sparaliżował za pomocą specjalnego gazu napastników i zamierzał uczynić z nich pożywienie dla Death Leechów. Następnie taki sam los miałby spotkać ludzi, którzy staliby się głównym pożywieniem dla larw, ale plany kosmitów zostały ostatecznie pokrzyżowane i Death Leeche wyginęły kiedy ich kometa została wysadzona.

Więcej w Fandom

Losowa wiki