Shadow the Hedgehog (gra)
Death Ruins (Dark)

Następny poziom >>

<< Poprzedni poziom

Shadow the Hedgehog (gra)
Death Ruins (Hero)

Następny poziom >>

Death Ruins – jeden z pięciu możliwych do wyboru czwartych poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać tylko wykonując misję Hero na poziomie Circus Park.

Historia Edytuj

Kosmiczni najeźdźcy zostają wyparci z niemal wszystkich miast na planecie. GUN zapędza ich do dżungli w Death Ruins, gdzie Black Doom zamierza przegrupować swoje siły. Dowódca wojskowej organizacji wydaje rozkaz do zaatakowania kosmitów i zabicia Shadowa, który im towarzyszy.

Opis Edytuj

Death Ruins to starożytne ruiny położone głęboko w zielonej dżungli. Gracz porusza się tutaj po kamiennych, porośniętych mchem drogach. Przez dżunglowe świątynie, oddzielające poszczególne drogi, gracz może szybko przejść skacząc pomiędzy rozpadającymi się ścianami. Aby wyjść z niektórych świątyń, gracz będzie musiał zniszczyć ich drzwi.

Kosmici rozstawili po całej dżungli czarną substancję, która występuje w płynnej i stałej postaci. Płynna ciecz pozwala graczowi pokonywać duże dystanse i czasami niemożliwe do przebycia przeszkody za pomocą użycia Spin Dasha. W formie stałej czarna substancja tworzy szyny, po których gracz może zjeżdżać. Oprócz tego, w ruinach występują giętkie rośliny, które obijają od siebie gracza, jeśli ten w nie wskoczy.

Na początku poziomu gracz spotka Rouge, która poprosi Shadowa o pomoc w wyeliminowaniu 50 kosmitów. W lesie znajduje się również Doom's Eye, który pomoże jeżowi w ucieczce z lasu.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – gracz powinien użyć krążka linowego po przejściu przez pierwszy punkt kontrolny, a następnie wskoczyć na wyginającą się roślinę. Kiedy wygnie się maksymalnie do tyłu, Shadow powinien z niej zeskoczyć na położoną z tyłu platformę.
  2. Drugi klucz – podczas zjeżdżania po szynie, gracz powinien zeskoczyć na niżej położoną platformę ze słupem i odbić się za pomocą springa na dalszą szynę. Z drugiej szyny również należy zeskoczyć na niżej położone platformy.
  3. Trzeci klucz – po przejściu przez piąty punkt kontrolny gracz natknie się na rozlaną czarną substancję. Za ścianą obok znajduje się klucz. Gracz musi przeskoczyć obok ściany i znaleźć się na platformach za nią.
  4. Czwarty klucz – klucz znajduje się w sekcji polegającej na skakaniu pomiędzy ścianami. Jest zawieszony dość wysoko po lewej stronie.
  5. Piąty klucz – w świątyni z pięcioma kosmitami, gracz powinien zniszczyć położoną po lewej stronie ścianę. Następnie skacząc po skosie w prawo Shadow powinien wylądować na małej platformie z kluczem.

Za sekretnymi drzwiami znajduje się pomieszczenie z licznymi szynami i rozciągającymi się roślinami. Gracz może tu zebrać dodatkowe pierścienie i życia. Aby wyjść z pokoju, gracz musi znaleźć teleport, przenoszący gracza z powrotem do drzwi.

Misje Edytuj

Dark Edytuj

Ranga Wymagania
Ranga A 3

35,000
Ranga B 3

32,000
Ranga C 3

25,000
Ranga D 3

10,000
Ranga E 3

<10,000

Hero Edytuj

  • Postać – Rouge
  • Cel – Przepędź czarnych kosmitów!
Ranga Wymagania
Ranga A 3

32,000
Ranga B 3

29,000
Ranga C 3

23,000
Ranga D 3

10,000
Ranga E 3

<10,000

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Black Bull
Black Bull 2

Po przejściu poziomu gracz stanie do walki z bossem, którym jest Black Bull. Aby go pokonać, należy uderzać go w oko. Na arenie pojawiają się dwie szyny, dzięki którym gracz może dosięgnąć bossa. Black Bull atakuje gracza plując ogniem, a także wytwarzając dookoła siebie ogniste fale uderzeniowe.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Death Ruins