Fandom

Sonic Wiki

Departament Policji w Station Square

2757stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Departament Policji w Station Square (ang. Station Square Police Department), w skrócie S.S.P.D. – organizacja pojawiająca się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Jest to główna jednostka obronna i policyjna miasta Station Square.

Historia Edytuj

Funkcjonariusze Departamentu Policji w Station Square pojawiają się na początku historii Sonica. Są wtedy uzbrojeni w proste pistolety i strzelby. Ich mundury są niebieskie, z licznymi metalowymi nagolennikami i naramiennikami. Na głowach noszą również kaski.

Sonic przechadzający się nocą w mieście zauważa grupę policyjnych radiowozów, pospiesznie zmierzających w kierunku miejskiego ratusza. Niebieski jeż podąża za nimi. Na miejscu, policja zabezpiecza teren, blokując wyjście z ratusza radiowozami. Z budynku zeskakuje nieznany stwór: Chaos. Funkcjonariusze otaczają potwora i każą mu się poddać, ale ten nie reaguje i zbliża się do nich. Policja otwiera ogień do Chaosa, ale pociski odbijają się od jego skóry. Funkcjonariusze wycofują się z miejsca zdarzenia i pozostawiają pokonanie Chaosa Sonicowi.

Policja przewija się później przez historie licznych postaci. Zazwyczaj blokują niektóre drogi w Station Square za pomocą radiowozów i barykad.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki