FANDOM

Desert Palace Zone – czwarty poziom trybu wieloosobowego w grach Sonic the Hedgehog 3 oraz Sonic 3 & Knuckles. Następuje po Chrome Gadget Zone, a poprzedza Endless Mine Zone.

Opis Edytuj

Desert Palace jest pierwszym w serii poziomem o tematyce pustyni. Pojawiają się w nim pętle w kolorze piasku, zapadający się grunt oraz ruchome piaski. Na pierwszym planie widać palmy, a tle można zobaczyć wydmy.

Poziom składa się z 5 okrążeń. Rozpoczyna się wzniesieniem, za którym znajduje się zbocze zakończone wielką pętlą ze ścieżką przebiegającą przez nią. Po niej znajdują się ruchome piaski, przez które gracz musi się przedostać na drugi brzeg. Tam gracz musi przebiec przez serię wzniesień i zboczy wliczając wcześniejszą ścieżkę biegnącą przez pętlę. Tuż przed końcem znajduje się z pozoru prosty odcinek, jednak w rzeczywistości jest to rozpadająca się platforma, przez którą gracz może spaść do ruchomych piasków i stracić cenne sekundy na odrobienie strat.

Na drugim brzegu piasków znajduje się przycisk aktywujący pułapkę. Jest nią spring, który wysuwa się tuż za pętlą, odbijając nieostrożnego przeciwnika ponownie na początek pętli.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Desert Palace Zone