Deskorolka

2757stron na

Deskorolka (ang. Skateboard) – power-up, który pojawia się w Sonic Generations na Xboxa360/PS3/PC. Power-up ten jest używany wyłącznie przez Klasycznego Sonica.

Opis Edytuj

Deskorolka jest różowobiała, ma niebieskie kółka, a na górze są jeszcze trzy żółte gwiazdy. Można ją zdobyć po zniszczeniu monitora z deskorolką na ekranie. Po zniszczeniu monitora, Sonic wskakuje na deskorolkę i zaczyna jechać.

Używanie deskorolki odbywa się kosztem innych zdolności - podczas używania deskorolki Klasyczny Sonic traci umiejętność Spin Jumpu, Spin Attacka oraz Spin Dasha. Sonic dalej może niszczyć przeciwników skacząc na nich. Ponadto Sonic może jechać tylko do przodu i nie może zawrócić. Wciśnięcie strzałki w lewo sprawia, że Sonic zwalnia.

Gdy Sonic uderzy w przeciwnika, przeszkodę lub ścianę to zeskoczy z deskorolki.

Deskorolka w formie monitora pojawia się tylko w pierwszym akcie City Escape. Poza tym poziomem gracz może użyć zdolności "Boardmaster", który daje możliwość użycia deskorolki jeden raz w pierwszym akcie dowolnego, odblokowanego poziomu (nie dotyczy misji) bez użycia monitora. Aby odblokować tę zdolność należy zdobyć wszystkie 5 czerwonych pierścieni w pierwszym akcie City Escape. Wyposażenie Sonica w tę zdolność kosztuje 70 punktów zdolności. Aby podczas poziomu wskoczyć na deskę należy wcisnąć trójkąt/Y.