Diamond Dust Zone

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Diamond Dust Zone

Następny poziom >>

Diamond Dust Zone to czwarty poziom w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Składa się z trzech aktów. Poziom następuje po Spring Stadium Zone i poprzedza Volcano Valley Zone.

Opis Edytuj

Tak jak każdy poziom w grze, Diamond Dust składa się z trzech aktów. Dwa pierwsze są normalnymi aktami, w których Sonic zbiera Flicky, a trzeci jest walką z bossem.

Diamond Dust to obszar pokryty śniegiem i lodem. Pojawiają się różnego rodzaju lodowe przeszkody takie jak: kryształy, które można zniszczyć turlając się na nie; rzeki pełne skruszonego lodu czy też dmuchawy. Gdy Sonic wejdzie w strumień powietrza z dmuchawy, zostanie zamrożony. Aby się wydostać z lodowej pułapki, Sonic musi podskoczyć kilka razy. Ponadto pojawiają się także bałwany, które wybuchają, gdy Sonic znajdzie się w pobliżu.

Jeżeli Sonic znajdzie się na lodzie, zacznie się ślizgać. Gracz musi się wtedy wykazać dużym refleksem, aby móc poprawnie sterować Sonicem.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Diamond Dust Zone

Bossem poziomu jest Doktor Robotnik w Eggmobilu. Do niego przyczepionych jest 8 dmuchaw oraz tuba. Robotnik porusza się po planszy i używa dmuchaw do ataku, zaś przez tubę wyrzuca wybuchowe bałwany. Aby go pokonać, należy uderzyć go 8 razy.

Badniki Edytuj

Osobny artykuł: Badniki w Diamond Dust Zone
Nazwa Sprite
nienazwany
DiamondDustBadnik1.png
nienazwany
DiamondDustBadnik2.png
nienazwany
DiamondDustBadnik3.png

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mega Drive/Genesis
Diamond Dust Zone Akt 1
Diamond Dust Zone Akt 2
Saturn/PC
Diamond Dust Zone Akt 1
Diamond Dust Zone Akt 2

Galeria Edytuj

DiamondDust-kartatytułowa.png
Kliknij tutaj, aby utworzyć galerię