Doktor Eggman – drugi, a następnie siódmy boss, z którym gracz walczy dwa razy w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Obie walki stoczone są przez Tailsa.

Opis Edytuj

Doktor Eggman pilotuje Egg Walkera, kroczącą maszynę, wzorowaną na jego Egg Mobilu. Doktor uzbrojony jest w szereg ataków. Może strzelać w gracza zwykłymi pociskami, pociskami samonaprowadzającymi i uderzać gracza pięścią, jeśli ten podejdzie zbyt blisko. Podczas drugiej potyczki, lis może dodatkowo strzelać w gracza ogromnym laserem.

Boss Edytuj

Pierwsza walka Edytuj

Pierwsza potyczka ze złym doktorem ma miejsce niedaleko Prison Island, po ukończeniu walki z F-6t Big Foot. Eggman będzie strzelał z Volkan Cannon gdy gracz znajdzie się w pobliżu oraz z Lock-on Missiles gdy będzie nieco dalej. Zadaniem gracza jest strzelać do maszyny doktora i utrzymywać wskaźnik życia powyżej zera.

Druga walka Edytuj

Eggmanboss-sa2-prisonlane

Pierwsza walka

Druga walka ma miejsce w centrum dowodzenia kolonii kosmicznej ARK, po ukończeniu poziomu Crazy Gadget. Tym razem zły doktor używa swojego ulepszonego pojazdu do walki z lisem. Walka jest podobna do pierwszej jednak jest kilka różnic. Pośrodku areny co pewien czas pojawia się kapsuła, która po rozbiciu wywołuje potężną eksplozję i może zadać obrażenia zarówno Eggmanowi jak i Tailsowi gdy znajdzie się za blisko. Eggman ma również 2 nowe ataki. Może wystrzelić więcej pocisków w kierunku Tailsa lub użyć potężnego lasera aby zadać Tailsowi większe obrażenia. Gracz musi być ostrożny, ponieważ na arenie nie ma pierścieni oraz apteczek, które mogłyby podwyższyć wskaźnik życia Tailsa.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Suitable Opponent

Ciekawostki Edytuj

  • Walka z Eggmanem jest odpowiednikiem walki z Tailsem w Dark Story.
  • Jest to jedyny boss, z którym walczy Tails.