FANDOM

Cudzy1 You are late Shadow... From now on, my eye shall follow and observe you for me... Cudzy2
Black Doom, Shadow the Hedgehog

Doom's Eye (ドゥームズアイ Do~ūmuzuai?) – trzecie oko Black Dooma, pojawiające się w grze Shadow the Hedgehog. Jest to latający organizm Black Arms, który jest w stanie przekazywać informacje od Black Dooma za pomocą mowy lub projekcji holograficznych. Doom's Eye zawsze jest partnerem gracza w misjach Dark.

Opis Edytuj

Doom's Eye ma postać latającego stwora z mackami. Posiada łącznie sześć macek. Pośrodku znajduje się czerwone oko Black Dooma.

Doom's Eye służy jako posłaniec Black Dooma. Kosmita może przemawiać przez oko, a także ukazywać za jego pośrednictwem holograficzne projekcje samego siebie. Oko jest również słabym punktem Devil Dooma. Może przelatywać od jego jednej głowy do drugiej, po otrzymaniu ciosu.

Historia Edytuj

Doom's Eye pojawia się po raz na początku gry. Przekazuje Shadowowi wiadomość od Black Dooma, w której przywódca kosmitów rozkazuje czarnemu jeżowi dostarczyć siedem Szmargadów Chaosu.

Westopolis Edytuj

Doom's Eye pojawia się w atakowanym przez kosmitów Westopolis. Shadow otrzymuje od Black Dooma zadanie wyeliminowania 35 żołnierzy GUN.

Digital Circuit Edytuj

Doom's Eye podróżuje z Shadowem do cyberprzestrzeni, gdzie celem czarnego jeża ma być zniszczenie rdzenia sieci komunikacyjnej.

Glyphic Canyon Edytuj

Doom's Eye nadzoruje przebudzenie przez Shadowa 5 świątyń, poprzez dotknięcie zasilających je kryształów.

Lethal Highway Edytuj

Po spustoszeniu Westopolis Doom's Eye wycofuje się w celu zlokalizowania trzeciego Szmaragdu Chaosu. Shadow może podążyć za radą oka i uciec z miasta. Po ukończeniu poziomu, Doom's Eye przywołuje Black Bulla, aby ten powstrzymał Sonica i Shadowa przed zdobyciem szmaragdu.

Prison Island Edytuj

Doom's Eye przybywa na pokrytą toksynami wyspę, w celu nadzorowania uwalniania czarnych kosmitów z więzienia. Aby tego dokonać, Shadow musi wyeliminować wszystkie roboty GUN.

Central City Edytuj

Doom's Eye towarzyszy Shadowowi w procesie zabezpieczania gigantycznych bomb, które wysadzą Central City.

The Doom Edytuj

Doom's Eye zjawia się w wizji z przeszłości Shadowa. Black Doom namawia czarnego jeża, za pośrednictwem oka, do wyeliminowania żołnierzy GUN którzy tego dnia zaatakowali ARK.

Sky Troops Edytuj

Dooms' Eye przekazuje dla Shadowa wiadomość o zbliżających się siłach floty Doktora Eggmana. Gracz może zestrzelić okręty i pomóc kosmitom.

Mad Matrix Edytuj

Doom's Eye prosi Shadowa o pomoc w wysadzeniu cyberprzestrzeni w komputerze doktora Eggmana, poprzez wysadzanie bomb ustawionych na obwodach elektronicznych.

Death Ruins Edytuj

Doom's Eye sugeruje Shadowowi ucieczkę z dżungli, w której Black Arms wpadli w zasadzkę sił GUN. Pod koniec poziomu oko przywołuje Black Bulla, aby ten przygotował Shadowa do rytuału pomyślności.

Space Gadget Edytuj

Doom's Eye prosi Shadowa o pomoc w wyeliminowaniu systemów obronnych Kosmicznej Kolonii ARK, co pozwoli kosmitom podbić stację.

The ARK Edytuj

Doom's Eye prosi Shadowa o pomoc w zniszczeniu bronnych Kosmicznej Kolonii ARK, co pozwoli kosmitom dostać się do Armaty Zaćmienia.

Air Fleet Edytuj

Doom's Eye przekazuje Shadowowi wiadomość od Black Dooma, w której przywódca kosmitów domaga się od Shadowa zniszczenia pojazdu ewakuacyjnego Prezydenta.

GUN Fortress Edytuj

Doom's Eye przekazuje Shadowowi wiadomość od Black Dooma, w której przywódca kosmitów domaga się od Shadowa zniszczenia trzech głównych komputerów bazy GUN, co uczyni ludzi bezbronnymi.

Cosmic Fall Edytuj

Doom's Eye proponuje Shadowowi znaleźć szósty Szmaragd Chaosu, zanim Kosmiczna Kolonia ARK zawali się.

Black Comet Edytuj

Doom's Eye prosi Shadowa o pomoc w wyeliminowaniu sił GUN, które przypuściły atak na Czarną Kometę

Final Haunt Edytuj

Doom's Eye prosi Shadowa o pomoc w aktywowaniu systemów obronnych Czarnej Komety.

Last Story Edytuj

Doom's Eye pojawia się podczas walki z Devil Doomem, transformacją Black Dooma. Oko spoczywa w jednej z dwóch głów potwora. Jest również jego słabym punktem, w który należy strzelać Włócznią Chaosu, lub Strzałami Chaosu. Po otrzymaniu ciosu oko przelatuje do drugiej głowy.

Ostatecznie Doom's Eye zostaje zniszczone, razem z Devil Doomem i pozostałymi Black Arms. Najpewniej ginie już po klęsce Black Dooma, lub też po zniszczeniu Czarnej Komety przez Armatę Zaćmienia.