Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!
Jeśli uważasz, że posiadane przez ciebie informacje są wartościowe dla tego artykułu, rozbuduj go!
Do zrobienia: Portrety przeciwników

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine znana jako Dr. Robotnik and His Mean Bean Machine to gra logiczna stworzona przez Compile, a wydana przez Segę na kilka konsol w latach 1993-1994. Jest to przeróbka gry Puyo Puyo, której akcja toczy się w świecie serialu animowanego Adventures of Sonic the Hedgehog.

Fabuła Edytuj

Doktor Ivo Robotnik planuje zrobić, aby na Mobiusie nie było już muzyki i zabawy. Aby to zrobić, więzi fasolkowych mieszkańców Beanville i wrzuca je do maszyny robotyzującej o nazwie "Mean Bean-Steaming Machine". Zadaniem gracza jest uwolnić fasolki poprzez pokonywanie kolejnych robotów Robotnika (i jego samego).

Gameplay Edytuj

Gra polega na dopasowywaniu fasolek jednakowego koloru. Jednocześnie należy unikać by fasolek nie było zbyt dużo - gdy cała plansza zostanie zapełniona, gra kończy się. Aby wygrać, należy zmusić przeciwnika by fasolki wypełniły mu całą planszę.

Gdy obok siebie są co najmniej 4 fasolki tego samego koloru, wszystkie znikną dając punkty. Można również zdobywać kombosy. Pomagają one w pokonaniu przeciwnika - im więcej fasolek zostanie zniszczonych po kolei tym więcej fasolek "Refugee Beans" zostaje wysłanych do przeciwnika. Fasolki te mogą zostać zniszczone tylko wtedy, gdy obok nich są inne fasolki, które zostają zniszczone.

Ta sekcja jest niekompletna. Jeśli możesz, rozbuduj ją!

Bossowie Edytuj

Każdy poziom składa się z bossa. Łącznie jest 13 poziomów. Po pokonaniu bossa, gracz dostaje kod, który pozwala zacząć grę od tego właśnie bossa.

Lista bossów Edytuj

Portrety przeciwników Edytuj

Boss Standardowy Wygrywający Przegrywający Pokonany
Arms
Mean Bean Machine - Arms Mean Bean Machine - Arms wygrywający Mean Bean Machine - Arms przegrywający Mean Bean Machine - Arms pokonany
Frankly
Mean Bean Machine - Frankly Mean Bean Machine - Frankly wygrywający Mean Bean Machine - Frankly przegrywający Mean Bean Machine - Frankly pokonany
Humpty
Mean Bean Machine - Humpty Mean Bean Machine - Humpty wygrywający Mean Bean Machine - Humpty przegrywający Mean Bean Machine - Humpty pokonany
Coconuts
Mean Bean Machine - Coconuts Mean Bean Machine - Coconuts wygrywający Mean Bean Machine - Coconuts przegrywający Mean Bean Machine - Coconuts pokonany
Davy Sprocket
Mean Bean Machine - DavySprocket Mean Bean Machine - DavySprocket wygrywający Mean Bean Machine - DavySprocket przegrywający Mean Bean Machine - DavySprocket pokonany

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsza gra, która jest oparta na serialu (w tym wypadku Adventures of Sonic the Hedgehog).
  • Jest to jedna z nielicznych gier, w których Sonic nie występuje.
    • Jest to również jedna z nielicznych gier, która nie ma "Sonic" w nazwie.