Dr. Robotnik's Mean Bean Machine

Komentarze3 Udostępnij

Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!
Jeśli uważasz, że posiadane przez ciebie informacje są wartościowe dla tego artykułu, rozbuduj go!

Do zrobienia: Portrety przeciwników

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine znana jako Dr. Robotnik and His Mean Bean Machine to gra logiczna stworzona przez Compile, a wydana przez Segę na kilka konsol w latach 1993-1994. Jest to przeróbka gry Puyo Puyo, której akcja toczy się w świecie serii Adventures of Sonic the Hedgehog.

Fabuła Edytuj

Doktor Ivo Robotnik planuje zrobić, aby na Mobiusie nie było już muzyki i zabawy. Aby to zrobić, więzi fasolkowych mieszkańców Beanville i wrzuca je do maszyny robotyzującej o nazwie "Mean Bean-Steaming Machine". Zadaniem gracza jest uwolnić fasolki poprzez pokonywanie kolejnych robotów Robotnika (i jego samego).

Gameplay Edytuj

Gra polega na dopasowywaniu fasolek jednakowego koloru. Jednocześnie należy unikać by fasolek nie było zbyt dużo - gdy cała plansza zostanie zapełniona, gra kończy się. Aby wygrać, należy zmusić przeciwnika by fasolki wypełniły mu całą planszę.

Gdy obok siebie są co najmniej 4 fasolki tego samego koloru, wszystkie znikną dając punkty. Można również zdobywać kombosy. Pomagają one w pokonaniu przeciwnika - im więcej fasolek zostanie zniszczonych po kolei tym więcej fasolek "Refugee Beans" zostaje wysłanych do przeciwnika. Fasolki te mogą zostać zniszczone tylko wtedy, gdy obok nich są inne fasolki, które zostają zniszczone.

Ta sekcja jest niekompletna. Jeśli możesz, rozbuduj ją!

Bossowie Edytuj

Każdy poziom składa się z bossa. Łącznie jest 13 poziomów. Po pokonaniu bossa, gracz dostaje kod, który pozwala zacząć grę od tego właśnie bossa.

Lista bossów Edytuj

Portrety przeciwników Edytuj

Boss Standardowy Wygrywający Przegrywający Pokonany
Arms
Mean Bean Machine - Arms.jpg Mean Bean Machine - Arms wygrywający.jpg Mean Bean Machine - Arms przegrywający.jpg Mean Bean Machine - Arms pokonany.jpg
Frankly
Mean Bean Machine - Frankly.jpg Mean Bean Machine - Frankly wygrywający.jpg Mean Bean Machine - Frankly przegrywający.jpg Mean Bean Machine - Frankly pokonany.jpg
Humpty
Mean Bean Machine - Humpty.jpg Mean Bean Machine - Humpty wygrywający.jpg Mean Bean Machine - Humpty przegrywający.jpg Mean Bean Machine - Humpty pokonany.jpg
Coconuts
Mean Bean Machine - Coconuts.jpg Mean Bean Machine - Coconuts wygrywający.jpg Mean Bean Machine - Coconuts przegrywający.jpg Mean Bean Machine - Coconuts pokonany.jpg
Davy Sprocket
Mean Bean Machine - DavySprocket.jpg Mean Bean Machine - DavySprocket wygrywający.jpg Mean Bean Machine - DavySprocket przegrywający.jpg Mean Bean Machine - DavySprocket pokonany.jpg

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsza gra, która jest oparta na serialu (w tym wypadku Adventures of Sonic the Hedgehog).
  • Jest to jedna z nielicznych gier, w których Sonic nie występuje.
    • Jest to również jedna z nielicznych gier, która nie ma "Sonic" w nazwie.