Dragonfly (トンバー Tonbar?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic & Knuckles. Jest robotem przypominającym ważkę.

Opis Edytuj

Dragonfly to robot-ważka. Porusza się wężowym ruchem w powietrzu. Należy trafić go w głowę, aby go zniszczyć. Uderzenie w inny segment ciała sprawi, że gracz odniesie rany.

Historia Edytuj

Sonic & Knuckles Edytuj

Dragonfly
Dragonfly zadebiutował w grze Sonic & Knuckles na poziomie Mushrom Hill Zone. Knuckles może go pokonać swoim szybowaniem, ale jeżeli nie dotnie swoimi rękawicami głowy, wypadną z niego pierścienie.

Sonic Generations Edytuj

Dragonfly pojawia się w wersji Sonic Generations na Nintendo 3DS. Powraca na odnowionym poziomie Mushroom Hill.

Sonic Lost World Edytuj

Dragonfly pojawia się tylko w wersji Sonic Lost World na Wii U. Można go spotkać w drugiej zonie Silent Forest. Aby go pokonać, gracz musi wskoczyć w jego głowę wykorzystując Focused Homing Attack. Skoczenie w inny segment robota skończy się otrzymaniem obrażeń. Nie należy również atakować Dragonfly'a, kiedy ten leci głową do dołu.

Sonic Mania Edytuj

Dragonfly pojawiają się na poziomie Press Garden Zone. Zostały tutaj przemalowane na różowo.