FANDOM

Drill Claw (ドリルクロー Dorirukurō?) – atak wykorzystywany przez kolczatkę Knucklesa w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle, Sonic Advance 2 i Sonic Advance 3. Jest to odpowiednik Drill Drive u nietoperzycy Rouge.

Opis Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Drill Claw pojawia się po raz pierwszy w Sonic Adventure 2, gdzie korzystać może z niego Knuckles. Aby wykonać atak, gracz musi znajdować się w powietrzu i wcisnąć przycisk odpowiadający za atak, podczas przebywania w powietrzu. Knuckles zacznie wtedy skakać w dół, obracając się przy tym i wystawiając pięści. Gracz będzie mógł kontrolować kolczatkę podczas spadku.

Drill Claw może służyć do niszczenia przeciwników i drewnianych skrzyń. Jeśli Knuckles posiada ulepszenie Shovel Claw, to przy uderzeniu w ziemię zacznie w niej dodatkowo kopać (o ile teren jest odpowiedni). Jeśli posiada ulepszenie Hammer Gloves, to będzie mógł niszczyć żelazne skrzynie.

W trybie wieloosobowym z tego ataku może korzystać również Tikal. Działa on tak samo jak w przypadku Knucklesa.

Sonic Advance 2 Edytuj

Drill Claw powraca w Sonic Advance 2, gdzie korzystać może z niego tylko Knuckles. Jest to jeden z jego ataków, należących do grupy umiejętności Mid-Air Trick Action.

Aby atak się powiódł, Knuckles musi być wybity w powietrze przez konkretny obiekt, na przykład rampę, czy spring. Będąc w powietrzu, gracz musi wcisnąć przycisk R, a następnie strzałkę w dół na kontrolerze. Knuckles zeskoczy wtedy prosto w dół, z wysuniętą, płonącą pięścią.

Sonic Advance 3 Edytuj

Drill Claw powraca w Sonic Advance 3 i działa tak samo jak w Sonic Advance 2, ale Knuckles może wykonywać ten atak tylko wtedy, kiedy jest w parze z Amy. Gracz wykonuje go wciskając przycisk B podczas skoku i wciskając jednocześnie strzałkę w dół.

Galeria Edytuj