FANDOM

Być może szukałeś bossa Emerald Hill Zone, Egg Mobile-D, którego inną nazwą jest Drill Eggman?

<< Poprzedni boss

Sonic the Hedgehog 2
Drill Eggman II

Następny boss >>

Drill Eggman II (ドリルエッグマンII Doriruegguman II?) – szósty boss w grze Sonic the Hedgehog 2, z którym gracz mierzy się w drugim akcie Mystic Cave Zone. W reedycji z 2013, boss może zostać pominięty poprzez wejście do Hidden Palace Zone.

Opis Edytuj

Drill Eggman II jest maszyną złożoną z Eggmobilu oraz dwóch wierteł. Eggmobile nie posiada widocznych ulepszeń. Wiertła umieszczone są po bokach Eggmobilu i są koloru żółtego z czerwonym paskiem w dolnej części. Wiertła mają możliwość zmiany kąta nachylenia.

Boss Edytuj

Walka toczy się w jednym z jaskiniowych korytarzy, który jest dosyć niski. Gdy postać wejdzie na arenę, po krótkiej chwili ekran zacznie się trząść, a z sufitu zaczną spadać skały okrągłe oraz dłuższe i ostrzejsze, przypominające sople. Okrągłe nie czynią żadnej krzywdy, zaś soplowate mogą zadać graczowi obrażenie. Gracz musi ich unikać do czasu aż z sufitu nie wyłoni się boss, sprawca całej sytuacji. Gdy opuści on sufit, wstrząsy ustaną, a skały nie będą spadać.

W chwili gdy znajdzie się przy podłożu, zatrzyma się, ustawi swoje wiertła poziomo. Wtedy zwróci się w stronę postaci i zacznie lecieć w jej kierunku próbując zadać obrażenia wiertłami. Gdy doleci do krawędzi areny, zatrzyma się, ustawi swoje wiertła pionowo i zacznie się unosić. Gdy wwierci się w sufit, pojawią się wstrząsy, a z sufitu znów zaczną spadać skały. Po kilku sekundach wyłoni się ponownie przy jednej z krawędzi areny i cały atak się powtórzy.

Najlepszym sposobem na pokonanie bossa jest uderzanie go podczas próby wlecenia w postać, gdyż wtedy kokpit nie jest chroniony wiertłami. Można go też atakować od dołu, lecz jest to ryzykowne ze względu na spadające skały.

W innych mediach Edytuj

Adventures of Sonic the Hedgehog Edytuj

Drill Eggman II, jako Egg-o-Matic Tunnelizer and Town Terrorizer, pojawia się w dwóch odcinkach serialu Adventures of Sonic the Hedgehog: "Lovesick Sonic" oraz w pilocie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki