Drill Mobile

3250stron na
Być może szukałeś Drill Eggmana, bossa poziomu Emerald Hill Zone lub Drill Eggmana II z poziomu Mystic Cave Zone z gry Sonic the Hedgehog 2

Drill Mobile to główny boss poziomu Marble Garden Zone w grze Sonic the Hedgehog 3. Walka rozgrywa się w powietrzu z pomocą Tailsa. Dla każdej postaci walka wygląda inaczej.

Boss pojawia w trzech miejscach przed walką: na początku aktu i w dwóch rożnych miejscach przed końcówką aktu, w zależności od postaci. Boss potrzebuje ośmiu uderzeń do pokonania, ale wypadku Sonica przynajmniej jedno uderzenie musi zostać wykonane w powietrzu.

Walka Knucklesa jest na ziemi. Najpierw dwa harpuny przecinają ekran, jeden z sufitu do podłogi, a drugi z podłogi do sufitu. Następnie po nich jedzie Egg Robot w Drill Mobilu. Podobnie jak u Sonica potrzeba ośmiu uderzeń.

Ponieważ Tails nie może złapać samego siebie do lotu nie może zadawać obrażeń bossowi w sposób Sonica. Jedynym sposobem jest specyficzne uderzanie bossa od dołu za pomocą ogonów. Tu też potrzeba ośmiu uderzeń do pokonania. 

Błędy Edytuj

  • Podczas walki Knucklesa odtwarza się muzyka mini-bossa.
  • Czasami Tails nie pojawia się do walki z bossem.

Galeria Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 3