Fandom

Sonic Wiki

Dry Lagoon

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Dry Lagoon

Następny poziom >>

Dry Lagoon – drugi poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Rouge the Bat.

Historia Edytuj

Rouge próbuje ukraść Główny Szmaragd z Anielskiej Wyspy. Jego strażnik, kolczatka Knuckles, powstrzymuje ją i dochodzi do sprzeczki postaci. Z sytuacji korzysta Doktor Eggman i kradnie szmaragd. Knuckles jednak orientuje się w porę i niszczy szmaragd na kawałki. Rouge jeszcze kłóci się przez chwilę z Knucklesem po czym odchodzi by znaleźć kilka kawałków szmaragdu.

Opis Edytuj

Dry Lagoon to zielona dolina, położona na południe od Wild Canyon. Leży tutaj wiele starożytnych posągów i ruin dawnej cywilizacji. Poziom podzielony jest na dwa obszary.

Pierwszy obszar to Small Oasis. Jest to miejsce startowe dla Rouge. Jest to kwadratowa, kilkupiętrowa dolina. Na samym dole znajduje się żółw, otoczony przez dwóch Gun Hunterów (lub Laser Hunterów w trybie Hard Mode). Jeśli gracz zniszczy te roboty, żółw powędruje do pobliskiego zbiornika z wodą i będzie służył do przemieszczenia się do pozostałych sekcji poziomu. Gracz może dostać się na górę doliny wspinając się po ścianach, lub po wielkim obelisku. Na szczycie znajduje się kwadratowa, piaskowa platforma i metalowe skrzynie. Są tutaj również rozmieszczone brodziki z wodą i ukryte w ścianie przejścia, przez które gracz może przekopać się do sekretnych pomieszczeń. Jeśli gracz wsiądzie na żółwia płynącego w zbiorniku wodnym pośrodku oazy, będzie mógł podróżować do kolejnego obszaru.

Drugi obszar położony jest po drugiej stronie oazy. Gracz może dostać się tam za pośrednictwem żółwia. Obszar ten nazywa się Huge Oasis. W jego centrum znajduje się zbiornik wodny i kilka wystających z jego dna kolumn. Na lewo, gracz może dostać się do doliny z trzema głowami posągów, a na prawo znajduje się posąg wybudowany w brodziku.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Znajdź trzy części Głównego Szmaragdu!
  • A-Rank: 15 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 2:00

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 0:40

Gracz powinien wejść na samą górę Small Oasis, zniszczyć znajdujące się tam metalowe skrzynie i przekopać się na drugą stronę przez ukryte przejście. Tam, Rouge powinna użyć Mystic Melody i teleportować się do pokoju z zagubionym Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Znajdź części Głównego Szmaragdu w mniej niż 3 minuty i 30 sekund!
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 17 000 punktów

W trybie Hard Mode do zdobycia są trzy części Głównego Szmaragdu, położone zawsze w trzech tych samych miejscach.

  1. Pierwszy fragment znajduje się na szczycie Small Oasis.
  2. Drugi fragment znajduje się pod drugim odłamkiem.
  3. Trzeci fragment znajduje się na dnie zbiornika wodnego w Huge Oasis. Gracz powinien użyć Treasure Scope, który pozwoli na użycie Springa, wypychającego gracza w stronę fragmentu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Bright Sound

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki