Dummy Ring Bomb (ダミーリングボム Damīringubomu?) – atak z którego korzystają drużyny Team Sonic i Team Dark w grze Sonic Heroes. Mogą go wykonywać Miles "Tails" Prower i Rouge the Bat. Atak pojawił się również w grze Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Sonic Heroes Edytuj

Dummy Ring Bomb w Sonic Heroes to atak polegający na wyrzuceniu przez postać latającą trzech fałszywych pierścieni-bomb. Mogą z niego korzystać tylko Tails i Rouge.

Aby wykonać atak, gracz musi przełączyć się na postać latającą. Dummy Ring Bomb może być wykonany tylko wtedy, kiedy latająca postać jest sama i nie tworzy formacji wieży z innymi postaciami z drużyny. Można tego dokonać, jeśli np. pozostałe postacie stoją na przyciskach, są w pewien sposób unieruchomione (przez Klageny lub Egg Magiciany), lub jeśli w trakcie walki drużynowej na arenie zostaje tylko postać latająca. Możliwe jest również szybkie wystrzelenie postaci Thunder Shootem, co sprawi że na chwilę postać latająca zostanie sama.

Aby wykonać Dummy Ring Bomb, gracz musi wcisnąć przycisk ataku. Postać rzuci wtedy do przodu trzema pierścieniami, które będą odbijać się od ziemi i nie będą mogły zostać zebrane. Będą następnie leżeć na ziemi. Po upływie pewnej ilości czasu, lub po dotknięciu ich, pierścienie znikną, emitując dookoła osłonę z żółtego prądu, która zrani lub ogłuszy przeciwników.

Sonic the Hedgehog (2006) Edytuj

Dummy Ring 06

Schemat wykonywania Dummy Ring Bomb

W grze Sonic the Hedgehog, Dummy Ring Bomb jest jednym z podstawowych ataków Tailsa. Gracz musi wcisnąć przycisk ataku, aby wyrzucić do przodu Item Box zawierający Super pierścień. Item Box eksploduje po dotknięciu przeciwnika i rozrzuci dookoła wiele fałszywych pierścieni, zadających obrażenia wrogom.