FANDOM

Ten artykuł dotyczy pojęcia, które zostało usunięte z serii Sonic the Hedgehog.
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą gry, postaci, lub innego pojęcia, które nigdy nie zostało oficjalnie wydane, bądź zastąpiono je innym.
Dust Hill 2

Dust Hill Zone – poziom usunięty z Sonic the Hedgehog 2.

Opis Edytuj

Autorką poziomu była Brenda Ross. Na wczesnym szkicu koncepcyjnym, Dust Hill Zone określano mianem Sabaku Zone (dosłownie Desert Zone). Z powodu ograniczeń czasowych, poziom nie pojawił się w finalnej wersji Sonic the Hedgehog 2. Dust Hill Zone miało być pustynnym poziomem, z kaktusami i innymi roślinami typowi dla takiego krajobrazu. Dust Hill Zone miało transformować się także w zimowy poziom na którym piasek zastępował śnieg, a kaktusy zamieniono na choinki. Gracz miał poruszać się zarówno po powierzchni, jak i pod ziemią, przemierzając piaskowe/śnieżne tunele.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W prototypie Simona Wai Dust Hill Zone pojawia się na liście poziomów, ale wybranie go spowoduje przeniesienie gracza do Mystic Cave Zone. Poprzez hackowanie można wejść na właściwe Dust Hill Zone, ale poziom ten, podobnie jak inne niedokończone poziomy z Sonic the Hedgehog 2, składa się tylko z przepaści. Grana tutaj muzyka pochodzi z Oil Ocean Zone.
  • Brenda Ross określiła zimową wersję tego poziomu nazwą Winter Zone.
  • Elementy tego poziomu zostały wykorzystane w Desert Dazzle - usuniętym poziomie z gry Sonic the Hedgehog CD, który ostatecznie zainspirował Mirage Saloon Zone z Sonic Mania.
  • Z jednego ze szkiców koncepcyjnych, oraz z nowych informacji ujawnianych przez twórców, wynika że poziom ten niekoniecznie miał nosić nazwę Dust Hill Zone. Alternatywą jest Sand Shower Zone.