Fandom

Sonic Wiki

E-01 Baby Kiki

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

E-01 Baby Kiki (キキ Kiki?) – robot z serii E-00, pojawiający się w grach Sonic Adventure, Sonic Adventure DX: Director's Cut i Sonic Generations.

Opis Edytuj

E-01 Baby Kiki to jeden najczęściej spotykanych przeciwników w grze Sonic Adventure. Swoim wyglądem odzwierciedla starszego badnika, o nazwie Coconuts, wzorowanego na małpie.

Sonic Adventure Edytuj

Baby Kiki pojawiają się w pojedynczo, lub w większych grupach. Będą skakać w kółko i wygrażać graczowi pięścią. Ich podstawowym atakiem jest rzut bombą, która wywołuje małą eksplozję.

E-01 służą czasami jako strażnicy bram, prowadzących na niektóre obszary. Małpy siedzą w specjalnych klatkach, blokując wejścia do tych miejsc. Sonic, Knuckles i Gamma mogą zniszczyć te klatki, za pomocą odpowiednio: Light Speed Attack, wykopania ładunku wybuchowego i zestrzelenia robota.

Inna wersja Kiki, E-08 Kart Kiki, pojawia się w pierwszej sekcji poziomu Twinkle Park. W przeciwieństwie do E-01, Kart Kiki noszą na głowie kaski i kierują samochodzikami.

Sonic Generations Edytuj

E-01 Baby Kiki pojawiają się w wersji gry na Nintendo 3DS na poziomie Emerald Coast.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Miles "Tails" Prower jest jedyną postacią w Sonic Adventure i Sonic Adventure DX, która nie spotyka Baby Kiki na swoich poziomach.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki