FANDOM

Rhinotank (リノタンク Rinotanku?) – badnik pojawiający się w grach Sonic Adventure, Sonic Adventure DX: Director's Cut, Sonic Advance i Sonic Generations.

Opis Edytuj

Rhinotank to zielony robot przypominający nosorożca. Wzorowany jest na starszym badniku o nazwie Rhinobot z Sonic the Hedgehog 3. Będzie patrolował pobliski teren, dopóki nie wykryj gracza. Weźmie wtedy krótki rozbieg i zaszarżuje w stronę przeciwnika.

Historia Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

Rhinotank zadebiutował w grze Sonic Adventure. Pojawia się na poziomach Emerald Coast i Windy ValleyNa poziomie Windy Valley, w wersji E-102 Gammy można spotkać Rhinotanki stojące na środku mostów. Wysadzenie takiego robota, spowoduje że zniszczeniu ulegnie również most na którym stał Rhinotank.

Sonic Advance Edytuj

Rhinotank-sonicadvance-sprite

Rhinotank powrócił w grze Sonic Advance z nieco zmienionym wyglądem, ale takimi samymi atakami jak w poprzedniej grze. Pojawia się na poziomach Neo Green Hill Zone i Angel Island Zone.

Sonic Generations Edytuj

Rhinotank pojawia się w Sonic Generations w wersji na Nintendo 3DS na poziomie Emerald Coast. Korzysta z takich samych ataków jak w Sonic Adventure.