Fandom

Sonic Wiki

E-06 Bladed Spinner

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

E-06 Bladed Spinner (スピナ Supina?), znany również jako Spinner – robot z serii E, wielokrotnie pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

Spina-Sonic-Adventure.png

E-06 Bladed Spinner w Sonic Adventure

E-06 Bladed Spinner po raz pierwszy pojawia się w Sonic Adventure. Jest to przypominający nietoperza robot, od pasa w górę niebieski i od pasa w dół szary. Unosi się w powietrzu, nieustannie kręcąc wokół siebie śmigłem, którym może ranić gracza. Spinnery stoją w miejscu, rzadziej poruszają się. Gracz może je zazwyczaj wykorzystać jako platformy do wspinania się za pomocą Homing Attacku. Roboty można zniszczyć skacząc na nie od dołu lub od góry, ale nie skacząc prosto w ich obracające się ostrza.

Razem ze Spinnerami pojawiła się tu również osobna wersja E-06: E-16 Electro Spinner.

Seria Advance Edytuj

Sonic Advance 2 Edytuj

Spinner.png

Spinnery pojawiają się na poziomie Egg Utopia. Obracają wokół siebie ostrzami, stojąc cały czas w miejscu. Podobnie jak w Sonic Adventure, atakowanie ich w ostrza poskutkuje otrzymaniem obrażeń

Sonic Advance 3 Edytuj

Spinnery pojawiają się na poziomach Route 99 i Ocean Base. Zachowują się i wyglądają tak samo jak w Sonic Advance 2.

Sonic Unleashed Edytuj

Spinner (1).png

Spinnery powracają w Sonic Unleashed, otrzymując zmianę wyglądu. Są tutaj bardziej upodobnione do wersji Spinnerów z serii Advance. Posiadają fioletową głowę i odstające od niej żółte rogi i pancerz. Kręcą wokół siebie dwoma niebieskimi ostrzami. Pojawiają się na zdecydowanej większości poziomów rozgrywających się za dnia.

Spinnery stoją w miejscu i obracają wokół siebie swoimi ostrzami, które mogą zdać graczowi obrażenia. Jak w Sonic Adventure, gracz może je wykorzystać do przemieszczania się. W niektórych przypadkach, kiedy jeden Spinner zostanie zniszczony, pojawi się drugi, który zastąpi jego miejsce.

Sonic Colors Edytuj

Spinner Sonic Colors DS.png

Spinnery pojawiają się w obu wersjach gry Sonic Colors. Ich wygląd jest tutaj hybrydą Spinnerów z Sonic Adventure i Sonic Unleashed, o czym świadczą ich oczy a także zęby i ostrza. Zachowują się tak samo jak w Sonic Unleashed, oraz mogą posłużyć do przemieszczania się.

Sonic Generations Edytuj

W Sonic Generations, Spinnery mają identyczny wygląd jak w Sonic Colors w wersji na Nintendo DS. Pojawiają się w obu wersjach gry. W wersji na konsole/PC pojawiają się na poziomach Speed Highway i Seaside Hill. W wersji na Nintendo 3DS można je spotkać tylko na poziomie Tropical Resort.

Sonic Lost World Edytuj

Spinnery pojawiają się w Sonic Lost World w wersji na Nintendo 3DS, na poziomie Windy Hill. Ich wygląd ponownie uległ zmianie, ponieważ otrzymały one bardziej uproszczoną postać. Zachowują się podobnie jak w grach Sonic Unleashed, Sonic Colors i Sonic Generations, a także mogą posłużyć do przemieszczania się.

Odmiany Edytuj

E-15 Spiky Spinner Edytuj

Osobny artykuł: E-15 Spiky Spinner

E-15 Spiky Spinner jest odmianą Bladed Spinnera, która zamiast ostrzy otacza się czterema kolczastymi kulami, co upodabnia ją do Orbinauta.

E-16 Electro Spinner Edytuj

Osobny artykuł: E-16 Electro Spinner

E-16 Electro Spinner jest odmianą Bladed Spinnera, która oprócz obracania ostrzami może generować wokół siebie elektryczną osłonę.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure
ved
Sonic Colors
ved
Sonic Lost World
ved
Sonic Advance 2
ved
Sonic Advance 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki