Fandom

Sonic Wiki

E-08 Kart Kiki

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

E-08 Kart Kiki (カートキキ Kāto Kiki?) – robot z serii E-00 pojawiający się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Pojawia się tylko na poziomie Twinkle Park.

Opis Edytuj

E-08 KartKiki.png

Grupa Kart Kiki

Kart Kiki jest robotem przypominającym małpę, wzorowany na E-01 Baby Kiki. Od pierwowzoru różni się tym, że prowadzi unoszący się lekko w powietrzu gokart i nosi czarny kask na głowie.

Kart Kiki pojawiają się w pierwszej sekcji poziomu Twinkle Park, występując w kolorach: jasnoniebieskim, ciemnoniebieskim, pomarańczowym, zielony, fioletowym i czarnym. W dalszych częściach poziomu można spotkać również wariant czerwony.

W początkowym pomieszczeniu, Kart Kiki będą jeździć dookoła. Kiedy zobaczą gracza, zaczną na niego szarżować w grupie. Wskoczenie na głowy robotów niszczy je, ale zostawia ich pojazdy. Gracz może następnie wsiąść do gokartu i zacząć go prowadzić. Kart Kiki wciąż mogą jednak zabić postać, jeśli wjadą w jej pojazd. Na trasach wyścigowych w Twinkle Park, Kart Kiki pojawiają się w mniejszych eskadrach i będą próbowały zniszczyć gracza, wjeżdżając w niego.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki