Fandom

Sonic Wiki

E-101 Beta

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sonic Adventure
E-101 Beta (Gamma)

Następny boss >>

E-101 Beta (E-101 "ベータ" E - 101 "bēta"?) – srebrno-czarny robot, pierwszy model z serii E-100, wybudowany przez Doktora Eggmana. Początkowo posiadał Jet Booster i dwie wyrzutnie pocisków. Został później drastycznie przebudowany w E-101 Mark II.

Historia Edytuj

E-101 Beta został zaprojektowany przez Doktora Eggmana jako pierwszy zasilany przez zwierzę robot serii E-100. Podczas gdy Beta ćwiczył swoje umiejętności na strzelnicy w Final Egg, jego stwórca ukończył konstruowanie E-102 Gammy, młodszego brata Bety.

Po zakończonym treningu, Eggman chcąc zdecydować się, który z robotów będzie służył na jego powietrznej fortecy Egg Carrier, wystawił Gammę i Betę do pojedynku. Mimo dostępu do bardziej zaawansowanych narzędzi, E-101 przegrał walkę, a jego młodszy brat otrzymał specjalne pozwolenie, na służenie na pokładzie Egg Carrier. Beta nie dał jednak za wygraną, prosząc Eggmana o zabranie go ze sobą. W końcu doktor uległ i pozwolił dwóm robot znaleźć się na pokładzie jego fortecy.

W przeciwieństwie do pozostałych robotów serii E-100, Beta nie został wysłany na poszukiwania Żabka, ponieważ w tym samym czasie był poddawany złożonemu procesowi zamiany wielu jego dotychczasowych części. Stopniowo wygląd Bety zaczął znacznie odbiegać od pierwowzoru, przemieniając go w zupełnie inną maszynę. Przez przypadek Gamma odnalazł Betę w jednym z pokojów na Egg Carrier. Zdumiony robot przez chwilę przyglądał się procesowi przebudowywania swojego brata, po czym szybko opuścił pokój.

Beta przetrwał katastrofę Egg Carrier i znalazł sposób, aby uwolnić się z pokoju, w którym zamieniano jego części. Powrócił jako E-101 mk II. Beta w nowej formie jest ostatnim bossem w historii Gammy w Sonic Adventure. E-101 zostaje ostatecznie pokonany, lecz zadaje jeszcze ostatni, śmiertelny cios Gammie, po czym eksploduje i uwalnia zasilającego go Flicky'ego.

Boss Edytuj

E-101 to dosyć prosty boss. Posiada te same ataki co E-103 Delta i E-104 Epsilon, lecz jego zdrowie jest znacznie niższe. Beta zostaje pokonany po otrzymaniu trzech ciosów. W trakcie walki, będzie stał w miejscu i wystrzeliwał samonaprowadzające pociski w Gammę, lub będzie latał za pomocą Jet Boostera. Za pomocą swoich pocisków, gracz może zadawać obrażenia Becie i niszczyć jego rakiety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Heartless Colleague

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki