Fandom

Sonic Wiki

E-103 Delta

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic Adventure
E-103 Delta (Gamma)

Następny boss >>

E-103 Delta (δ) (デルタ Deruta) – srebrno-niebieski robot z serii E-100 zbudowany przez Doktora Eggmana. Pojawia się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut, gdzie odgrywa poboczną rolę w historii E-102 Gammy będąc bossem Windy Valley.

Historia Edytuj

E-103 Delta został wybudowany przez Doktora Eggmana, jako elitarny członek załogi Egg Carriera. Razem ze swoimi braćmi: Gammą, Epsilonem i Zetą został wysłany na poszukiwania Froggy'ego. Robot nie znalazł jednak odpowiedniej żaby i za karę, Eggman wygnał go razem z pozostałymi braćmi, oprócz Gammy, z Egg Carriera. W momencie kiedy Delta zostaje teleportowany z pokładu fortecy Eggmana, odwraca się do Gammy i spogląda na niego przez krótki czas, po czym znika. Będąc na banicji, E-103 otrzymał dwie wyrzutnie rakietowych pocisków (podobne do tych używanych przez Betę) i Jet Booster.

E-102 Gamma odnalazł go później w Windy Valley, gdzie roboty stoczyły walkę, w wyniku której E-103 został zniszczony. Robot uwolnił ze swojego wnętrza zasilającą go papugę.

Boss Edytuj

E-103 to stosunkowo prosty boss, korzystający z tych samych ataków i zdolności co E-101 Beta i E-104 Epsilon. Będzie stał w miejscu i strzelał w gracza samonaprowadzającymi rakietami, lub będzie latał za pomocą Jet Boostera. Za pomocą swoich pocisków, gracz może zadawać obrażenia Delcie i niszczyć jego rakiety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Heartless Colleague

Ciekawostki Edytuj

  • Jet Booster Delty pozwala mu latać nad ziemią, w przeciwieństwie do Jet Boostera Gammy, który pozwala tylko na powolne opadanie.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki