Fandom

Sonic Wiki

E-104 Epsilon

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic Adventure
E-104 Epsilon (Gamma)

Następny boss >>

E-104 Epsilon (ε) (イプシロン Ipushiron?) – srebrno-pomarańczowy robot z serii E-100 zbudowany przez Doktora Eggmana. Pojawia się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut, gdzie odgrywa poboczną rolę w historii E-102 Gammy będąc bossem Red Mountain

Historia Edytuj

E-104 Epsilon został wybudowany przez Doktora Eggmana, jako elitarny członek załogi Egg Carriera. Razem ze swoimi braćmi: Gammą, Deltą i Zetą został wysłany na poszukiwania Froggy'ego. Robot nie znalazł jednak odpowiedniej żaby i za karę, Eggman wygnał go razem z pozostałymi braćmi, oprócz Gammy, z Egg Carriera. Będąc na banicji, E-104 otrzymał dwie wyrzutnie rakietowych pocisków i Jet Booster.

E-102 Gamma odnalazł go później wewnątrz wulkanu w Red Mountain, gdzie roboty stoczyły walkę, w wyniku której E-104 został zniszczony. Robot uwolnił ze swojego wnętrza zasilającą go jaskółkę.

Boss Edytuj

E-104 to stosunkowo prosty boss, korzystający z tych samych ataków i zdolności co E-101 Beta i E-103 Delta. Będzie stał w miejscu i strzelał w gracza samonaprowadzającymi rakietami, lub będzie latał za pomocą Jet Boostera. Za pomocą swoich pocisków, gracz może zadawać obrażenia Delcie i niszczyć jego rakiety. Należy mieć na uwadze to, że Epsilon wystrzeliwuje pociski znacznie szybciej niż jego poprzednicy.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Heartless Colleague

Ciekawostki Edytuj

  • Jet Booster Epsilona pozwala mu latać nad ziemią, w przeciwieństwie do Jet Boostera Gammy, który pozwala tylko na powolne opadanie.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki