FANDOM

E-105 Zeta (ζ) (ゼータ Zēta?) – fioletowo-srebrny robot zserii E-100 zbudowany przez Doktora Eggmana. Początkowo był fioletowym klonem E-102 Gammy, lecz został przerobiony na wielką stacjonarną jednostkę i wbudowany do rdzenia Egg Carriera.

Historia Edytuj

E-105ZetaNormalnaForma

E-105 Zeta przed przebudową

E-105 Zeta został wybudowany przez Doktora Eggmana, jako elitarny członek załogi Egg Carriera. Razem ze swoimi braćmi: Gammą, Deltą i Epsilonem i został wysłany na poszukiwania Froggy'ego. Robot nie znalazł jednak odpowiedniej żaby i za karę, Eggman zesłał go w głąb Egg Carriera, gdzie Zeta został przebudowany w wielką obronną jednostkę, niezdolną do ruchu, lecz uzbrojoną w szereg dział. E-102 Gamma odnalazł go później w Hot Shelter, gdzie roboty stoczyły walkę, w wyniku której E-105 został zniszczony. Robot uwolnił ze swojego wnętrza zasilającego go Flicky'ego.

Boss Edytuj

Walka z E-105 Zetą różni się od walk z poprzednimi robotami. Gracz będzie poruszać się po okrągłej, ruchomej platformie, otaczającej Zetę. Celem gracza jest zniszczenie wszystkich dział robota, celując i strzelając w nie. Zeta będzie wystrzeliwał z każdej lufy po jednej rakiecie samonaprowadzającej, którą gracz może zniszczyć za pomocą swoich pocisków.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Heartless Colleague

Galeria Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

[?
]
Galeria

Sonic Adventure DX: Director's Cut Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli popatrzy się dokładniej można zauważyć, że część pancerza przebudowanego Zety, znajdująca się pod lufami, jest zbudowana Dreamcastów.
  • Poza E-101 Mark II, jest to jedyny boss Gammy, który nie posiada Jet Boostera.