FANDOM

Cudzy1 Think of these like a normal Spinner and you'll be in for a world of hurt when it discharges a jolt of electricity your way. Wait for their zap to end, then take them out! Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

E-16 Electro Spinner (スパナ Spana?), znany później jako Thunder Spinner – robot z serii E, wielokrotnie pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Electro Spinner to udoskonalony wariant E-06 Spinnera. Podobnie do swojego pierwowzoru, E-16 to przypominający nietoperza, latający robot, dookoła którego wirują ostrza. Electro Spinner posiada dodatkowo zdolność wytwarzania wokół siebie prądu, którym może ranić wrogów. Można go zaatakować tylko wtedy, kiedy osłona jest zdjęta.

Historia Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

Electro Spinnery zadebiutowały w grze Sonic Adventure. E-16 są tutaj niebiesko-szarymi robotami przypominającymi z wyglądu nietoperze. Roboty służą tutaj jako jedni z najczęściej spotykanych przeciwników. Wyglądają identycznie jak zwykłe Spinnery, dlatego często trudno je rozróżnić.

Sonic Unleashed Edytuj

Electro Spinnery powróciły w Sonic Unleashed, tym razem ze zmienionym wyglądem i pod nazwą Thunder Spinnerów. Można je odróżnić od Bladed Spinnerów tym, że górna część ich tułowia jest pomalowana na zielono. Pojawiają się tylko na poziomach, których akcja rozgrywa się za dnia. Tym razem, wydzielane przez Thunder Spinnery pole elektryczne unieruchamia gracza na pewien czas.

Sonic Colors Edytuj

Electro Spinnery pojawiły się zarówno w wersji gry na Wii, jak i na konsolę Nintendo DS. Ich wygląd po raz kolejny uległ zmianie, łącząc projekty z Sonic Adventure i Sonic Unleashed. Posiadają takie same ataki jak w poprzednich grach.

Sonic Generations Edytuj

W Sonic Generations, Electro Spinnery mają taki sam wygląd i ataki jak w Sonic Colors. Pojawiają się na poziomach Speed Highway, oraz Seaside Hill.

Sonic Lost World Edytuj

W Sonic Lost World, wygląd Thunder Spinnerów uległ drobnym zmianom. Ich oczy zostały przerobione w bardziej kreskówkowym stylu. Mają takie same ataki jak w poprzednich grach.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj