Fandom

Sonic Wiki

E-16 Electro Spinner

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

E-16 Electro Spinner (スパナ Spana?), znany później jako Thunder Spinner – robot z serii E, wielokrotnie pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Electro Spinner to udoskonalony wariant E-06 Spinnera. Podobnie do swojego pierwowzoru, E-16 to przypominający nietoperza, latający robot, dookoła którego wirują ostrza. Electro Spinner posiada dodatkowo zdolność wytwarzania prądu, którym może ranić wrogów.

Sonic Adventure Edytuj

Electro Spinnery zadebiutowały w grze Sonic Adventure. E-16 są tutaj niebiesko-szarymi robotami przypominającymi z wyglądu nietoperze.

Roboty służą tutaj jako jedni z najczęściej spotykanych przeciwników. E-16 zazwyczaj pozostają w miejscu, unosząc się nad ziemią. Do ranienia graczy wykorzystują swoje wirujące ostrza. Co jakiś czas będą one generowały wokół siebie prąd, służący im za osłonę przeciwko wrogim atakom.

Sonic Unleashed Edytuj

Electro Spinnery powróciły w Sonic Unleashed, tym razem ze zmienionym wyglądem i pod nazwą Thunder Spinnerów. Można je odróżnić od Bladed Spinnerów tym, że górna część ich tułowia jest pomalowana na zielono. Pojawiają się tylko na poziomach, których akcja rozgrywa się za dnia.

Podobnie jak w Sonic Adventure, mogą generować wokół siebie prąd. Tym razem, wydzielane przez Thunder Spinnery pole elektryczne unieruchamia gracza na pewien czas.

Sonic Colors Edytuj

Electro Spinnery pojawiły się zarówno w wersji gry na Wii, jak i na konsolę Nintendo DS. Ich wygląd po raz kolejny uległ zmianie, łącząc koncepty z Sonic Adventure i Sonic Unleashed. Posiadają takie same ataki jak w poprzednich grach.

Sonic Generations Edytuj

W Sonic Generations, Electro Spinnery mają taki sam wygląd i ataki jak w Sonic Colors.

Sonic Lost World Edytuj

W Sonic Lost World, wygląd Thunder Spinnerów uległ drobnym zmianom. Ich oczy zostały przerobione w bardziej kreskówkowym stylu. Mają takie same ataki jak w poprzednich grach.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure
ved
Sonic Colors
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki